سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برانکو: هر کسی در آسیا اشتباه کند مجازات می شود/ تضمینی برای تکرار نکردن اشتباهات وجود ندارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به هر حال هر کسی در آسیا اشتباه کند مجازات می شود و این اتفاق هم برای ما رخ داد. 

به گزارشگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو درباره شکست تیمش برابر الجزیره امارات اظهار کرد: شرایط بازی متفاوت بود و با وجود اینکه برای برد در این بازی تلاش زیادی کردیم اما به علت یک اشتباه گل خوردیم. به هر حال هر کسی در آسیا اشتباه کند مجازات می شود و این اتفاق هم برای ما رخ داد. 

او ادامه داد:  با نتیجه ای که امشب رقم خورد در بازی برگشت با پیروزی یک بر صفر یا 2 بر یک می توانیم به مرحله بعد صعود کنیم. البته کمال کامیابی نیا را به علت دررفتگی کتف برای بازی برگشت از دست دادیم.

برانکو درباره تاثیر 2 گل زده در خانه حریف گفت: به طور حتم 2 گلی که در این بازی زدیم در دیدار برگشت خیلی تاثیر گذار است و با عث صعود ما به مرحله بعدی می شود. 

سرمربی پرسپولیس درباره دستکم گرفتن حریف اماراتی بیان کرد: در هر دو نیمه بازی عملکرد خوبی داشتیم اما تیم الجزیره بعد از دریافت گل دوم روحیه اش بهتر شد و  در نهایت گل سوم هم به ثمر رساند. اشتباهاتی داشتیم و گل دریافت کردیم و تضمینی هم وجود ندارد که این اشتباهات تکرار نشود. 

برانکو درباره اینکه شانس تیمش برای صعود به مرحله بعدی گفت: به طور حتم بازی برگشت آسان نیست و کار سختی برای جبران این شکست داریم. موقعیت گلزنی زیادی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم اما در بازی برگشت باید عملکرد بهتری داشته باشیم تا نتیجه لازم را کسب کنیم. 

انتهای پیام/ 

اظهارات برانکو درباره شکست برابر الجزیره امارات 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۳:۱۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
هر چی برانکو جوووووووووووون بگه والسلاااااااااااااااااااااااااام
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
ای کاش آقای برانکو سید جلال حسینی که محروم بود در این بازی میدادی به تیم ملی نه پرسپولیس پیروز شد در امارات نه سید جلال حسینی رو برای آمادگی بیشتر در تیم ملی اجازه شرکت در اردو تیم ملی با نفرات کم دادی خدایی سید جلال که محرومه نمی تونه بازی کنه چرا ندادی واقعآ این دیگه بحث اختلاف با کیروش نیست ولی مطمئن هستم نه استقلال نه پرسپولیس نه ذوب آهن قهرمان آسیا که هیچ به فینال هم نمی رسن