سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بریده شدن گوش نوجوان قمی توسط خواستگار سمج

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت:خواستگار سمج که بارها پاسخ رد از سوی خانواده ی دختر مورد علاقه اش شنیده بود در اقدامی انتقام جویانه گوش برادر عروس را برید.

سرهنگ دیده ور،فرمانده انتظامی شهرستان قم در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ با بیان اینکه حادثه ی انتقام جویی خواستگار سمج، روز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در یکی از بوستان های منطقه قلعه کامکار قم رخ داده است،اظهار کرد:متهم که بارها به خواستگاری دختر مورد علاقه اش رفته بود اما هربار از سوی خانواده ی عروس با پاسخ رد  روبرو می شد  زمانی که با خبر شد دختر مورد علاقه اش به عقد شخص دیگری در آمده است در اقدامی انتقام جویانه با ربودن برادر نوجوان  عروس  به طرز وحشیانه ای گوش های او را برید.

وی با اشاره به این که متهم در حالت طبیعی و در سلامت کامل دست به چنین اقدامی زده است، افزود: ضارب  از شدت عصبانیت پسر 12 ساله را  از ناحیه ی صورت و کتف نیز مجروح  و متواری می شود،نوجوان در حال حاضر تحت درمان است.

فرمانده انتظامی شهرستان قم عنوان کرد: با اقدام سریع ماموران نیروی انتظامی، متهم در کمتر از دوساعت دستگیر و در حال حاضر پرونده برای طی مراحل قانونی  به دادسرا ارجاع  داده شده است.

انتهای پیام/ش

بریده شدن گوش نوجوان قمی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.