سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛

اعلام وضعیت زرد در بیمارستان های بویراحمد

وضعیت در بیمارستان همچنان در حالت زرد قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، با بیان اینکه دو بیمارستان شهید بهشتی و امام سجاد یاسوج هر کدام با ظرفیت ۴۰ تخت آماده پذیرش مصدومان زلزله هستند گفت:در مواقع بروز حوادث و زمین لزر‌های بیشتر این تعداد تخت در هر دو بیمارستان جوابگو نخواهد بود.
ایلامی از تصویب مصوبه ایجاد سوله بحران در سنوات قبل خبر داد و افزود: این طرح باید عملیاتی بشود و برای احداث سوله بحران با زیربنای ۸۵۰ متر مربع و خرید تجهیزات به ۲۲ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از تخصیص بیمارستان صحرایی با ظرفیت ۴۰ تخت به استان خبر داد و گفت: مکالمات و گفتگو‌های این حوزه انجام شده است و اورژانس کشور با اختصاص بیمارستان صحرایی به استان موافقت کرده است.
ایلامی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه استان‌های فارس، خوزستان، بوشهر و هرمزگان به عنوان استان‌های معین در قطب ۵ کشور واقع شده اند عنوان کرد: در صورت نیاز و در مواقع بروز بحران می‌توان از ظرفیت استان‌های معین نیز استفاده کرد و این استان‌ها نیز آمادگی خود را برای کمک رسانی در همه حوز‌ها اعلام کرده اند.

 انتهای پیام/غ

کمبود تخت های بیمارستانی در مواقع بحرانی

برچسب ها: ستاد بحران ، زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.