سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يك نويسنده جوان:

کیفیت حضور بازدیدکنندگان در نمایشگاه کتاب تهران افزایش یافته است

نصرت اللهی گفت: شرایط نمایشگاه امسال بسیار بهتر است و نه‌تنها کمیت افراد،؛ بلکه کیفیت حضور مردم هم افزایش یافته است.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آرش نصرت‌اللهی؛ نویسنده و شاعر ضمن خوشحالی از استقبال مردم از نمایشگاه کتاب گفت: استقبال مردم با در نظر گرفتن زمان، بسیار رضایت‌بخش است و من طی گفتگویی که با دوستان شاعر و نویسنده‌ام داشتم، به این نتیجه رسیدم که شرایط نمایشگاه امسال بسیار بهتر است و نه تنها کمیت افراد افزایش یافته؛ بلکه کیفیت حضور هم افزایش یافته و مردم هدفمند به نمایشگاه آمده‌اند.

وی همچنین درباره‌ تاثیر نقش خود بر افزایش فرهنگ کتاب‌خوانی اظهار کرد: خاستگاه نوشتن و شعر که من بیشتر بر آن تسلط دارم، اندیشه است. بنابراین اگر ما تولید اندیشه‌ خوب و باکیفیت را در پروسه‌ تولید متن داشته باشیم، قطعا شرایط بهتری خواهیم داشت، به‌گونه‌ای که اگر بخواهیم در مورد چیزی صحبت یا تبلیغ کنیم، این موضوع سینه‌به‌سینه منتقل شود و رسیدن کلمات در دست مردم بدرستی انجام شود.

نصرت‌اللهی در مورد مدت زمانی که برای مطالعه وقت می‌گذارد، خاطرنشان کرد: من در گذشته، مطالعه‌ی هدفمند بیشتری داشتم، ولی امروزه با توجه به شلوغی و افزایش سرعت زندگی قطعا از میزان مطالعه‌ی من کم شده و من در چالش میان کتاب خواندن و کتاب نخواندن در حرکت هستم.

وی ادامه داد: هر وقت که وارد کتاب‌فروشی می‌شوم، احساس کوچکی می‌کنم؛ چرا که می‌دانم بسیاری از اندیشه‌ها و متن‌ها هست که نخوانده‌ام. این موضوع برای من و خیلی‌های دیگر دغدغه است. از نظر من میزان مطالعه‌ی مجازی هم اگر با کیفیت باشد، قطعا می‌تواند کارساز باشد و به مخاطبان کمک کند.

انتهای پیام/

تاثير مطالعه مجازی بر انديشه ورزی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.