سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل آموزش و پرورش؛

اعتماد اولیا به آموزش و پرورش سرمایه بزرگی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: اعتماد اولیا به آموزش و پرورش سرمایه بزرگی است.

احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه اعتماد اولیا به آموزش و پرورش سرمایه بزرگی است، افزود: باید از این ظرفیت عظیم در راستای کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی بهره برد.

وی با تاکید بر دوره ابتدایی، اظهار داشت: اگر دوره ابتدایی مطابق با استانداردهای آموزشی و پرورشی انجام شود، اطمینان داشته باشید که دوره های بعدی با مشکلی روبرو نخواهند شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه رسالت آموزش و پرورش مهارت آموزی به دانش آموزان می باشد، خاطر نشان ساخت: باید فضا را برای نقش آفرینی دانش آموزان باز کنیم.

ناصری در ادامه با اذعان به اینکه مشارکت خانواده ها در اجاری این جشنواره ستودنی است، تصریح کرد: رسالت آموزش و پرورش مطابق با سند تحول بنیادین کشف و پرورش استعدادها است.

وی با عنوان اینکه حس کنجکاوی موتور حرکت به سوی توسعه و پیشرفت می باشد، بیان کرد: اگر بستری برای این حس مهیا شود، تا نمود پیدا کند، بدون شک احساس آرامش و رضایت را در انسان بوجود می آورد.

ناصری همچنین آموزش مهارت کارگروهی و تیمی را از اهداف این جشنواره نام برد و گفت: متاسفانه خلا بزرگی در بحث فعالیت های گروهی و مشارکتی در جامعه ما وجود دارد، که اجرای اینگونه برنامه ها می تواند در تقویت این مهم کارساز باشد.

انتهای پیام/ح

فضا را برای نقش آفرینی دانش آموزان باز کنیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.