سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشمن با استفاده از ترفندهای خود از کاه کوه می‌سازد

استاندار اصفهان گفت:دشمن با استفاده از ترفندهای خود از کاه کوه می‌سازد، آشوب‌های دی ماه 96 چون ریشه نداشت، به سرعت هم تمام شد اما دشمن با استفاده از همین ترفندها توانست چند روزی در کشور موجی را ایجاد کند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مهرعلیزاده امروز در نخستین جلسه ستاد عالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: حدود 9 ماه تا برگزاری جشن‌های دهه فجر باقی مانده است.

وی افزود: امسال باید جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی را به صورت ویژه برگزار کنیم که از همین رو هرچند این جلسه در زمان مناسبی برگزار شده اما زمان زیادی هم تا 22 بهمن باقی نمانده چراکه باید کارنامه عملکرد 40 ساله خود را به مردم نشان دهیم.

استاندار اصفهان با بیان این که عملکرد ما مورد قضاوت مردم قرار می‌گیرد و مهم است که آیندگان قضاوت درستی از عملکرد ما داشته باشند، گفت: تلاش همراه با حرکت صادقانه بسیار مهم است؛ چه بخواهیم و چه نخواهیم پس از گذشت 40 سال، عملکرد ما مورد قضاوت مردم قرار می‌گیرد، حتی اگر به روی ما هم نیاورند.

وی با بیان این که در صورت عدم موفقیت در انجام امور باید با مردم روراست باشیم و صادقانه اقدامات را با مردم در میان بگذاریم، خاطرنشان کرد: اگر صداقت در عمل و گفتار و امانت‌داری واقعی را داشته باشیم، قطعاً جامعه هم امیدوار می‌شود چراکه مردم به راحتی صحبت صادقانه را تشخیص می‌دهند.

مهرعلیزاده با بیان این که نباید فکر کنیم زمان زیادی تا برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باقی مانده است، اذعان داشت: در این 9 ماه مانده به دهه فجر به مردم بگوییم که در این 40 سال چه کرده‌ایم.

وی با بیان این که این جشن چهلم باید متفاوت از جشن‌های گذشته برگزار شود و مردم تغییر را احساس کنند، تصریح کرد: باید به مردم کارنامه 40 ساله خود را ارائه دهیم؛ تکریم انسان‌ها و ارباب رجوع که همیشه اسلام به آن تأکید داشته و انقلاب اسلامی هم آن را جزو اصول خود می‌داند را باید در رفتارهای اداری و کاری خود به مردم نشان دهیم.

استاندار اصفهان با بیان این که این باید در طول سال 97 نمایشگاهی از عملکرد خود در 40 سال گذشته به نمایش بگذاریم و نباید به ایام دهه فجر محدود شود، یادآور شد: نباید به وظایف و مسؤولیت‌های کارگروه‌های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت کار اداری و اجرایی نگاه شود.

وی تأکید کرد: نگاه اداری و اجرایی به وظایف و مسؤولیت‌های کارگروه‌های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت چراکه باید به آن به چشم یک پروژه نگاه شود.

مهرعلیزاده با بیان این که توجه به محتوای کار بسیار مهم است، ادامه داد: علاوه بر محتوای کار، ظاهر و شکل فعالیت‌ها نیز باید نو و جذاب باشد، باید توجه کنیم که به چه موضوعاتی بیشتر بپردازیم که مؤثر و اثربخش باشد؛ از ایده‌های گروه‌های فعال در تولید محتوا و تبلیغات استفاده کنیم و لازم نیست همه کارها را ما انجام دهیم.

وی با بیان این که آن‌چه دشمن طراحی کرده بر مبنای ترفندهای تبلیغاتی علمی بنا شده است، متذکر شد: دشمن با استفاده از ترفندهای خود از کاه کوه می‌سازد، آشوب‌های دی ماه 96 چون ریشه نداشت، به سرعت هم تمام شد اما دشمن با استفاده از همین ترفندها توانست چند روزی در کشور موجی را ایجاد کند.

استاندار اصفهان با بیان این که گرانی‌ها همیشه بوده و دلار زمانی 7 تومان بوده و امروز به بیش از 7 هزار تومان رسیده است، اضافه کرد: این گرانی همیشه بوده است و مربوط به دوره‌ای خاصی نیست.

وی با بیان این که ضد انقلاب پس از 40 سال بر مبنای دشمن مشترک خود یعنی جمهوری اسلامی متحد شدند، بیان داشت: نتیجه این اتحاد تمرکز دشمنی‌ها بر جمهوری اسلامی است و عده‌ای از مردم را ناراضی کردند و از طریق رسانه آشوب ایجاد کردند اما باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را نیز بازگو کرد.

مهرعلیزاده با بیان این که بخش عمده مسؤولان به این دلیل مسؤولیت پذیرفته‌اند که مشکل و دردی از مردم را حل کنند، عنوان کرد: هنوز هم در جمهوری اسلامی پذیرش مسؤولیت رفتن زیر بار یک وظیفه بزرگ و روانه شدن سیل تهمت‌ها و دروغ‌ها و غیبت‌هاست.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن از فردای پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57، ادامه داد: قائله‌های مختلف، طراحی کودتا، ترور شخصیت‌های برجسته نظام، جنگ‌های شهری، تحمیل جنگ 8 ساله تنها بخشی از توطئه‌های دشمن است.

استاندار اصفهان ابراز داشت: در همین آشوب‌های دی ماه سال گذشته دشمن اعلام کرد که اجازه نمی‌دهد عمر نظام اسلامی به بهمن‌ماه 97 بکشد، باید به آن‌ها گفت شما عددی نیستید که برای جمهوری اسلامی پایانی را قائل شوید.

وی با اشاره به مقاومت ایران با دست خالی در برابر کل دنیا طی 8 سال جنگ تحمیلی تأکید کرد: در کجای دنیا بسیجی نوجوان سراغ دارید که با دست خالی بجنگد، گریه کند و به فرمانده اش اصرار کند که اجازه دهد به خط مقدم برود و جان‌فشانی کند؟ این چه رهبری است که چنین عشقی را موجب می‌شود؟

مهرعلیزاده با بیان این که وارد کردن معنویت به ابعاد سیاسی، یک کار نو و پدیده تازه است که انقلاب اسلامی انجام داد، عنوان کرد: مردم ایران نسبت به بیگانگان بسیار حساس هستند و اگر حس کنند که بیگانه‌ای به فکر تسلط بر کشورشان است، با او مبارزه می‌کنند.

وی اظهار داشت: روحیه استکبارستیزی توسط بیگانگان مورد هدف قرار گرفته و در اندیشه جوانان به شدت روی این موضوع کار می‌کنند؛ نظام را از بعد کارآمدی زیر سؤال می‌برند و در خصوص فساد سازمان یافته تبلیغ می‌کنند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: علی‌رغم وجود فسادهای بزرگ در کشور، فساد سازمان‌یافته‌ای در کشور وجود ندارد؛ فساد سازمان‌یافته‌ با فساد بزرگ متفاوت است، فساد سازمان‌یافته‌ یعنی این که وزرا، وکلا و حکما یک نظام سیاسی همگی درگیر فساد باشند؛ شبیه اواخر حکومت پهلوی در حالی که نظام اسلامی به چنین آسیبی مبتلا نیست.

وی بیان داشت: یکی از تاریخ‌دانان به آینده روشن ایران و انقلاب اسلامی اشاره کرده است، زمانی که عدالت را در جهان می‌گسترانیم، ما در سوریه و فلسطین و عراق هستیم، دشمن زمانی می‌خواست انقلاب اسلامی را نابود کند و با عملیات‌های خیالی در طبس و ... قصد نابودی ایران را داشت اما امروز پای دشمن را از منطقه قطع می کنیم، دشمن از ما می‌پرسد که در منطقه چه می‌کنیم؟ به آن‌ها چه ربطی دارد، آمریکایی‌ها در منطقه چه غلطی می‌کنند و 40 سال پیش در صحرای طبس چه غلطی می‌خواستند انجام دهند؟

مهرعلیزاده یادآور شد: دشمن وحشی است و به هیچ چیز پایبند نیست و در عین حال اظهار نگرانی می کند که ایران به سلاح اتمی دستیابی نداشته باشد، ایران به دنبال بمب اتمی نبوده است اما حیوان های وحشی که هیچ خط قرمزی ندارند خود بمب اتمی دارند.

وی در پایان اضافه کرد: استقلال جمهوری اسلامی بسیار مهم است و باید روی این موضوع مانور داده شود؛ یک انسانی که هیچ چیزی نمی‌فهمد رئیس‌جمهور آمریکا شده است و در دنیا هیچ کشوری جز ایران نیست که برای منافع ملی خودش هم از آمریکا اجازه بگیرد.

 

انتهای پیام/م

 

نخستین جلسه ستاد عالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

برچسب ها: استانداری ، آشوب 96
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.