سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس انجمن دارت ایران: برخی ورزشی‌ها تفاوت مدال و فدراسیون جهانی را نمی‌دانند

حمید آذرپور گفت: برخی اهالی ورزش که تفاوت مدال و فدراسیون جهانی را نمی‌دانند پاداش نایب قهرمان جهان را با بستن در انجمن دارت می‌دهند.

حمید آذر پور رئیس انجمن دارت در گفت گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پلمپ شدن سالن و ساختمان این انجمن بیان کرد: اصلا ما فکر این را نمی کردیم که مسئولان ورزشگاه شهید کشوری بخواهند سالن و ساختمان دارت را تعطیل کنند. اما آنها توجهی به صحبت های مطرح شده از سوی ما نداشتند ، شب گذشته سالن را با زنجیر قفل کردند.

او ادامه داد: این بدترین کاری بود که مسئولان ورزشگاه کشوری انجام دادند و عاقلانه ترین راه این بود که علیپور (رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی)، کریمی(مدیر عامل توسعه و تجهیز اماکن ورزشی) به همراه خانم شیرودی به دفتر وزیر یا معاون وزیر بروند و این موضوع را حل کنند. اگر دعوا و مشکلی هم وجود دارد داخل خانواده ورزش است و نباید با بستن در بخواهیم آن را حل کنیم. متاسفانه این مسئله ای است که اتفاق افتاده و نمی توانیم کار خاصی انجام دهیم. نزدیک به 2 ماه دیگر رئیس انجمن جهانی دارت به ایران می آید. با این وضعیت چگونه مکاتبات‌مان را انجام دهیم؟ طبق برنامه ریزی های به عمل آمده در نظر داریم تیر ماه مسابقات اوپن بین المللی شیراز را برگزار کنیم و به همین دلیل از رئیس انجمن جهانی دارت دعوت کرده ایم تا به کشورمان سفر کند. با توجه به این اتفاقات اکنون چه آبرویی پیش او  برایمان باقی می ماند و چه شخصی پاسخگو خواهد بود؟ هنوز برخی ها بدون اینکه تفاوت بین مدال و فدراسیون جهانی را درک کنند به راحتی سمت می گیرند.

رئیس انجمن دارت گفت:در حال حاضر اردوی تیم ملی بانوان در شاهرود است و اگر اتفاقی برای کسی بیفتد، چگونه آنها می خواهند با ما تماس بگیرند؟ از طرفی تیم ملی قرار است به مسابقات آسیایی کره جنوبی اعزام شود و این اتفاقات باعث شده تا در برنامه های مان خلل ایجاد شود. هنوز نمی دانم چطور مسئولان می خواهند این مسئله به این بزرگی را حل کنند. امیدوارم هر چه زودتر تدابیری در نظر گرفته شود تا این مشکل برطرف شود.

آذر پور در ادامه عنوان کرد: تیم جوانان ما 2 ماه پیش با شایستگی تمام به جایگاه دومی جهان بسنده کرد و آیا پاداش این ورزشکاران بستن درهای انجمن و سالن دارت است؟ اگر این نایب قهرمانی را نمی‌خواهند بگویند دیگر ما نه تنها تلاش نکنیم بلکه خودمان را هم به زحمت نیاندازیم! تمام خواسته ما از مسئولان این است به جای این حواشی باید با تدابیر خاص به دنبال این باشیم تا عنوان نایب قهرمانی جهان را به رتبه نخست تغییر دهیم. در مجموع اینکه با کارهایشان انگیزه ورزشکاران را نابود کنند کار خوبی نیست.اگر چنانچه ما نتوانیم از عنوان دومی خودمان دوباره دفاع کنیم چه کسی پاسخگو این مسئله خواهد بود؟

او در پایان در مورد اینکه تکلیف انجمن دارت چه خواهد شد، خاطر نشان کرد: مسئله بستن قرارداد در حیطه اختیارات ما نیست و جزء وظایف رئیس انجمن فدراسیون های ورزشی محسوب می شود. در هر حال امیدوارم هر اتفاقی رخ می دهد در انتها  دارت متضرر نشود.

انتهای پیام/

اظهارات آذر پور درباره پلمپ شدن سالن و ساختمان انجمن دارت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.