سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در زلزله دیشب خسارت جانی نداشتیم/برای خانواده های که شرایط بحرانی دارند چادربرپا می کنیم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد گفت:در زلزله دیشب بویراحمد ودنا هیچ حادثه ای جانی نداشتیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج گفت:برحسب نیاز و تشخیص شورای هماهنگی مدیریت بحران استان برای زلزله زدگان چادر برپا می کنیم و چادراسکان اضطراری را برای خانواده های که شرایط بحرانی دارند و نیاز مبرم به چادر داشته باشند ونتواند در خانه سکونت کنندبرپا خواهیم کرد.

جهانبین با اشاره به اینکه مردم آرامش داشته باشند و صبر وحوصله به خرج دهند ما درکنار مردم هستیم اظهار کرد:نیروهای خود را با مناطق اعزام کردیم وتدابیرلازم اندیشده شده وهر جا لازم باشد اردوگاه اسکان اضطررای برپا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه 8تیم ارزیاب به مناطق اعزام کردیم اظهار کرد:این تیم ها در اکثر روستاها ازجمله چیتاب و شهر یاسوج وسی سخت وقسمت های مختلف بعضی از آنها هنوز درمنطقه حضور دارندوتعدادی از تیم ها در سراسر استان آماده هستند تا در صورت نیاز به کمک تیم ها خواهند شتافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمدافزود:با توجه به اینکه تعدای از کوه ها دچار لغزش وریزش شده اند به مردم توصیه می کنیم برای مدت کوتاهی از تفریح و رفتن به دامنه کوه و کوهنوردی برای مدتی بپرهیزند.

جهانبین در پایان گفت زلزله جز حوادث است و حادثه خبر نمی کند وما نمی توانیم زلزله را پیش بینی کنیم .وما باید در هر صورت این آمادگی را داشته باشیم تا در صورت بروز حوادث خود را بهینه کنیم.

زمین لرزه ۲۶ دقیقه بامداد دوشنبه و در عمق پنج کیلومتری زمین رخ داد. ​
کانون این زمین لرزه در ۶ کیلومتری چیتاب، ۹ کیلومتری سی سخت و ۲۰ کیلومتری یاسوج بود. 

انتهای پیام/د

زلزله در یاسوج

برچسب ها: زلزله ، هلال احمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.