سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ۳ ورزشکار از خوزستان در تیم ملی جودو

مربی خوزستانی تیم ملی جودو نوجوانان گفت: ۳ ورزشکار از خوزستان در تیم ملی جودو نوجوانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد درویش‌پور، مربی خوزستانی تیم ملی جودو نوجوانان بیان داشت: تیم‌ملی جودو نوجوانان از 17 تا 25 اردیبهشت‌ماه به مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان اعزام می‌شود که 3 خوزستانی نیز در ترکیب تیم‌ملی قرار دارند.

وی افزود: مصطفی ریاحی‌فر به عنوان کاپیتان تیم‌ملی نوجوانان و همچنین ابوالفضل طریفی‌علیزاده و ابوالفضل شجاعی از خوزستان در این پیکارها حضور دارند.

درویش پور با اشاره به اردو های تیم ملی عنوان کرد: ورزشکاران 10 اردوی تیم‌ملی را پشت سر گذاشته‌اند و اکنون مرحله یازدهم اردو در حال برگزاری است. این جودوکاران در چند مسابقات گزینشی شرکت کرده‌‌اند تا در نهایت توانسته‌اند برای حضور در این رویداد آسیایی به عضویت تیم‌ملی درآیند.

مربی خوزستانی تیم ملی جودو نوجوانان گفت: ورزشکاران خوزستانی در آمادگی خوبی به سر می‌برند و امیدوارم در روز مسابقات نیز بدرخشند و برای ایران و خوزستان افتخار کسب کنند. آمادگی سایر ملی‌پوشان نیز خوب است ولی جودوکاران خوزستانی سرآمد تیم و شانس مدال هستند و به نظر من احتمال کسب مدال آن‌ها بسیار است.

انتهای پیام/م

برگزاری مسابقات تیم ملی جودو با 3 خوزستانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.