سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران؛

پالایشگاه خانگیرانبه یک سند افتخار برای شرکت ملی گاز ایران تبدیل شده است

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: ما باید با استقلال با دنیا به تعامل برسیم و با خوداتکایی به توان داخل، تولید پایدار گاز طبیعی را رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حمیدرضا عراقی در بازدید از تاسیسات پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس و در جمع مدیران این شرکت افزود: خوشبختانه از بدو عملیات اجرایی و راه اندازی این پالایشگاه در نقطه مرزی سرخس، شاهد برقراری تولید گاز طبیعی در حوزه استان‌های شمال و شمال شرق بوده ایم و این پالایشگاه به یک سند افتخار برای شرکت ملی گاز ایران تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: اکثر مدیران شاغل در صنعت عظیم نفت و گاز از این پالایشگاه رشد کرده اند و در سمت‌های مدیریتی مختلف شرکت ملی گاز ایران در حال خدمت به نظام اسلامی هستند و این مهم نشان از توجه به نیرو‌های انسانی در پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد است.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: وجود پالایشگاه خانگیران به عنوان تنها تامین کننده گاز استان‌های شمال و شمال شرق کشور و تاسیسات ذخیره سازی گاز طبیعی (شوریجه) در منطقه عملیاتی خانگیران سرخس نقش مهمی را در برقراری پایداری گاز در زمستان ۹۶ ایفا کرد.

عراقی افزود: این تاسیسات نقش مهمی را دارد و باعث پایداری گاز طبیعی در حوزه شمال شرق کشور شده است.

وی با بیان اینکه شرکت ملی گاز ایران خدمت رسانی به صنایع و مصارف خانگی را اولویت کاری خود می‌داند تاکید کرد: تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست تا شاهد پایداری تولید گاز طبیعی در فصل زمستان باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران  با اشاره به تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در تامین گاز طبیعی گفت: اگر قرار است با جهان تعامل کنیم باید روی پای خودمان بایستیم و استقلال جمهوری اسلامی ایران را به جهان نشان دهیم.

انتهای پیام// م. ه.


پالایشگاه خانگیران برند شرکت ملی گاز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.