سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی از معلمان جانباز و ایثارگر گيلانی

از جمعی از معلمان جانباز و ایثارگر گيلانی در بندرانزلی قدردانی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت ا… رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت در مراسم تجلیل از معلمان جانباز و ایثارگر که در بندر انزلی برگزار شد با اشاره به اهمیت و جایگاه شغل معلمی گفت : معلمی شغل انبیا است و این رسالت آنها را در تربیت و پرورش نسل جوان دو چندان می‌ کند.
وی با اشاره به اهمیت تربیت درست دانش آموزان در ارتقای فرهنگی افزود : دانش آموزان سرمایه‌ های جامعه هستند و معلمان باید این امانت‌ها به بهترین نحو پرورش دهند تا علاوه بر حفظ ارزش های انقلاب زمینه ساز توسعه باشند.
نماینده ولی فقیه در گیلان به همه معلمان توصیه کرد مطالعه و دانش افزایی را سرلوحه کار خود قرار دهند تا در تربیت و تعلیم دانش آموزان موفق تر باشند.
مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان هم با اشاره به ویژگی های اخلاقی استاد شهید مرتضی مطهری گفت : وی حکیمی فرزانه ، متفکر و دانشمند بود که الگوی خوبی برای معلمان در انجام رسالت سنگین تعلیم و تربیت دانش آموزان است.
سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان هم با تأکید بر اینکه باید به جوانان فرصت بروز استعدادهایشان داد تصریح کرد : این انقلاب نیاز به فداکاری و پاسداری دارد و در این میان معلمان در تربیت جوانان و نوجوانان متعهد به انقلاب و متخصص وظیفه حساسی دارند.
. در پایان این مراسم از جمعی از معلمان جانباز و ایثارگر تجلیل شد.

انتهای پیام / ق

تجلیل ازمعلمان جانباز و ایثارگر گيلانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.