سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرگ وحشتناک مستندساز حیات‌وحش سر صحنه فیلمبرداری! +تصاویر

مستندساز حیات‌وحش که مشغول فیلمبرداری از یک زرافه بود ناگهان مورد حمله این حیوان قرار گرفت و جانش را از دست داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک مستندساز حیات‌وحش اهل آفریقای جنوبی سرصحنه فیلمبرداری در این کشور جانش را از دست داد. " کارلوس کارولهو" 47 ساله در اثر حمله ناگهانی یک زرافه دچار جراحت شدید شد و پس از انتقال به بیمارستان جان سپرد. این زرافه با حمله به این کارگردان چند ضربه به سر و گردن او وارد کرد و سپس او را به هوا پرتاب کرد.

این حادثه روز چهارشنبه و در یک مزرعه انگلیسی رخ داد. یکی از همکاران کارلوس در خصوص این حادثه گفت: " من دقیقا در سمت راست کارلوس حضور داشتم که این زرافه چند ضربه به سر و گردن او وارد کرد و سپس کارلوس را چهار یا پنج متر به هوا پرتاب کرد. "

این در حالی است که قربانی چند دقیقه قبل از این  حادثه از همکارش خواسته بود چند عکس از او بگیرد  تا او  برای زن و فرزندانش بفرستد. کارلوس پس از این حادثه بلافاصله به بیمارستان "میل پارک " ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی منتقل شد اما در ساعت 9 شب روز چهارشنبه جان سپرد.

گفتنی است؛ این کارگردان برنده چند جایزه ازجمله یک شیر نقره ای در فستیوال فیلم کانس در سال 2003 و همچنین جایزه آکادمی هنر فیلمبرداری فیلم آفریقای جنوبی سال 2014 را از آن خود کرده بود.

انتهای پیام/

مرگ دلخراش کارگردان حیات وحش سر صحنه فیلمبرداری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.