سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از تولید کالای ایرانی نیازمند ایفای نقش تشکل های قرآنی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: حمایت از تولید کالای ایرانی نیازمند ایفای نقش تشکل های قرآنی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در نشست خود با تشکل‌های قرآنی سراسر استان سمنان گفت: حمایت از تولید کالای ایرانی نیازمند ایفای نقش تشکل های قرآنی است.

وی تصریح کرد: تحقق شعار سال برای این مهم است که به حفظ استقلال منجر می‌شود لذا استقلال، تمامیت ارزی و حفظ قدرت کشور نیازمند تقویت حوزه تولید کالا و خدمات باهدف ارتقای اقتصادی کشور است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: امروز جهان معاصر، دنیای فنّاوری است که حقیقتاً در قدرت به‌کارگیری از سرمایه‌ها در حوزه طبیعی، معدن، دریا، زمین و در حوزه‌های مختلف مجازی، صنعتی، خدماتی و ده‌ها مورد دیگر معنی می‌شود، لذا هر آنچه را که بتوانیم فناورانِه استفاده کنیم، به سرمایه‌هایمان اضافه کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام علی شکری گفت: فناوری امروز یعنی از منابعمان بتوانیم در راستای توسعه استفاده کنیم و این امر تنها درزمینهٔ دیجیتال تبیین نمی‌شود بلکه استفاده از داشته‌های قرآنی نیز می‌تواند رسالت تشکل‌های دینی برای استفاده از فناوری محسوب شود که قطعاً ابزارهای این امر، فضای مجازی، پیام‌رسان‌ها، رسانه‌ها، ابزارهای نوین آموزشی، رایانه، شبکه و ده‌ها مورد دیگر خواهند بود.

وی اظهار داشت: امروز فروش نفت خام ایران به سایر کشورها منجر به تولید دعاها محصول مانند چسب می‌شود و باز به ایران و دیگر کشورها صادر می‌شود و این مهم نشان‌دهنده اهمیت فناوری در ارتقای اقتصادی است اما این الگوی توسعه می‌تواند مدنظر تشکل‌های دینی و مذهبی نیز باشد یعنی با به‌کارگیری از فناوری، می‌توان سرمایه‌های قرآنی را قدرت بخشید تا کارهای اثرگذاری در جامعه انجام دهند.

انتهای پیام / ق

رسالت تشکل‌های قرآنی در تحقق شعار سال تبیین شود

برچسب ها: اشتغال ، جوانان ، بیکاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.