سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جان باختن یک نفر بر اثر واژگونی پژو 405

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از کشته شدن یک نفر بر اثر واژگونی خودرو پژو 405 در جاده اهواز- آبادان خبر داد.

آتش پاد علی تراب پور، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به وقوع یک فقره سانحه رانندگی بیان داشت: ساعت 12 و17 دقیقه امروز، 16 اردیبهشت ماه وقوع حادثه واژگونی خودرو پژو 405 در جاده اهواز- آبادان به سازمان آتش نشانی گزارش شد.

وی در ادامه تصریح کرد: نیروهای امدادی سازمان بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه به محل اعزام شدند.

تراب پور با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودرو پژو 405 واژگون شده بود، اذعان داشت: متاسفانه راننده خودرو مذکور جان باخت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با ایمن سازی و نصب علایم راهنمایی و رانندگی در محل حادثه با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی جسد راننده را از میان آهن پاره های خودرو خارج نمودند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اعلام کرد: آتش نشانان خودرو سواری را به حالت اولیه بازگرداندند و پس از انتقال این وسیله نقلیه به حاشیه امن مسیر، به ماموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام/گ

واژگونی پژو قربانی گرفت

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.