سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لایروبی و بهسازی بنادر نیاز مهم صیادان چابهاری

معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: لایروبی و بهسازی بنادر صیادی چابهار و کنارک از نیاز‌های مهم صیادان برای تردد راحت شناور‌ها و افزایش صید و اشتغال است.

مهرداد میرزایی معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ۵۴۰ میلیارد ریال برای لایروبی ۲ بندر صیادی بریس و رمین شهرستان چابهار در جنوب این استان اختصاص پیدا کرد.

میرزایی افزود: عملیات ساخت دستک رسوبگیر و لایروبی این ۲ بندر در مدت زمان سه سال انجام خواهد شد تا به افزایش صید و رونق اشتغال منجر شود.

وی بیان کرد: بندر صیادی رمین در ۱۲ کیلومتری شهر چابهار در سال ۱۳۷۱ به بهره برداری رسیده است و هم اینک ۲ هزار و ۴۰۰ صیاد در آن مشغول صیادی هستند.

معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان ادامه داد: بندر صیادی بریس نیز با ۳۹۱ فروند شناور صیادی اعم از لنج و قایق زمینه اشتغال چهار هزار نفر را فراهم کرده است.

میرزایی گفت: بیش از ۷۰ درصد بندر صیادی بریس رسوب گرفته و در هنگام جزر برای قایق و لنج‌ها غیرقابل استفاده است و صیادان با مشکلات فراوان برای تخلیه صید و پهلوگیری مواجه هستند.

وی تصریح کرد: اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان برای پیگیری مشکلات صیادان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و همیشه حامی صیادان برای رونق تولید واشتغال است.

انتهای پیام/ع

۵۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای لایروبی بنادر صیادی چابهار

برچسب ها: سازمان بنادر ، شیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.