سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:

۴۳ مورد نظارت توسط کمیته پایش استان صورت گرفت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۴۳ مورد نظارت توسط کمیته پایش استان صورت گرفت که تاکنون ۷۳ درصد پرداخت تسهیلات در این واحدها محقق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه تاکنون پنج هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت‌شده است گفت:با شروع فعالیت سایت بهین یاب و تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ۸۴۴ واحد تولیدی استان توانستند از تسهیلات این ستاد بهره‌مند شوند. از مجموع تسهیلات موردنیاز واحدهای تولیدی ۸۰۲ مورد سرمایه در گردش، ۳۴ مورد طرح نیمه‌تمام به ارزش ۴۶۹ میلیارد ریال و هشت موردبازسازی و نوسازی را شامل می‌شود.

وی در ادامه افزود:تاکنون ۴۳ مورد نظارت توسط کمیته پایش استان سمنان صورت گرفته که تاکنون ۷۳ درصد پرداخت تسهیلات در این واحدها محقق شده است. واحدهای در شرف تعطیلی نسبت به ثبت‌نام در سایت بهین یاب تعجیل کنند که  از تعداد یک هزار و ۱۶۴ واحد تولیدی متقاضی تسهیلات پرونده ۱۴۴ واحد تولیدی در بانک‌های عامل استان باقی‌مانده است که باید این پرونده‌ها تعیین تکلیف شود.

اسودی با اشاره به اینکه ۶۴ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تاکنون اجرایی شده است تصریح کرد: از تعداد یک هزار و ۳۷۰ مصوبه ۵۰ درصد تأمین مالی، ۲۹ درصد تسهیلات، ۱۹ درصد زیربنایی، ۱۵ درصد مالیاتی و ۱۱ درصد تأمین اجتماعی به شمار می‌رود.

انتهای پیام / گ

۵۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی سمنان پرداخت‌ شد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.