سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه گیلان، میزبان کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران

یازدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران در دانشکاه گیلان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سعید رهسپار، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه گیلان گفت: یازدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران با شعار کارآفرینی و توسعه کسب و کار روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار می شود.

وی افزود: این کنفرانس با همکاری گروه مهندسی نساجی دانشگاه گیلان و انجمن علوم و فناوری مهندسی نساجی ایران و با هدف تبادل جدیدترین اطلاعات، پژوهش ها و تجربیات متخصصان بخش دانشگاه و صنعت برپا می شود.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه گیلان اظهار داشت: طیف وسیعی از موضوعات مرتبط با علوم و فناوری مهندسی نساجی همچون پلیمر، الیاف و مواد پیشرفته، فناوری نساجی (شامل انواع فرایندهای ریسندگی، بافندگی و تجهیزات آزمایشگاهی)، رنگرزی، چاپ و تکمیل، علوم رنگ، صنعت پوشاک، مد و طراحی، منسوجات فنی، نانوفناوری و زیست فناوری، فرش، منسوجات بی­بافت، کفپوش های ماشینی و چرم، انرژی و محیط زیست، مدیریت، کارآفرینی و توسعه کسب و کار، ابریشم و صنایع وابسته از محورهای علمی یازدهمین دوره این کنفرانس است.

رهسپار تصریح کرد: در این دوره از مجموع ۳۲۶ مقاله ارسالی به دبیرخانه کنفرانس ۳۰۲ مقاله بعد از مراحل داوری به صورت شفاهی یا پوستر برگزیده شدند.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران در گیلان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.