سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عربشاهی: پیروانی به پاداش ملی پوشان نیازی ندارد/ پرسپولیس نباید حریف اماراتی خود را دست کم بگیرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محرومیت افشین پیروانی دسیسه بوده است و او نیازی به پاداش بازیکنان تیم ملی ندارد.

ضيا عربشاهى در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره  محروميت افشين پيروانى اظهار كرد: معتقدم  محروميت  پيروانى دسيسه بوده است و  او به پاداش بازيكنان تیم ملی نيازى ندارد.

او ادامه داد:  موضوع پاداش تيم ملى براى ٢ سال قبل است و بررسى پرونده در كميته اخلاق ٦ ماه طول مى كشد اما بعد از مناظره على كريمى و محمد ساكت، مسئولان پرونده پيروانى را در جريان قرار دارند و او را ٥ سال محروم كردند. در آن زمان ٨ پرسپوليسى عضو تيم ملى بودند و اگر پيروانى پاداش ها را نمى داد آنها سر و صدا مى كردند.

عربشاهى بيان كرد: پيروانى چندين سال براى پرسپوليس بازى كرده و براى اهتزاز پرچم كشورمان در تيم ملى زحمت كشيده است اما اكنون او را متهم به ندادن پاداش تيم ملى مى كنند.

حضور خبیری روی نیمکت پرسپولیس زشت و ناپسند است

 پيشكسوت پرسپوليس درباره ناراحتى پيروانى از حمايت نكردن مسئولان اين تيم تصريح كرد: اقدام گرشاسبى درست نبود و بايد از پيروانى حمايت مى كرد. افرادى همانند پيروانى براى فوتبال كشورمان زحمت كشيدند و مسئولان فوتبال بايد در محروميت او تجديد نظر كنند. همچنين كار زشتى است خبيرى روى نيمكت پرسپوليس بنشيند و ما نمى گذاريم اين اتفاق رخ بدهد. به هر حال افراد زيادى هستند كه مى توانند سرپرست پرسپوليس شوند.

 قصد تخریب  افشین پیروانی را دارند 

او ادامه داد: جعفر كاشانى به عنوان رئيس هيئت مديره بايد از خانواده خود دفاع كند و  نگذارد به امثال پيروانى تهمت بزنند. به هرحال با برنامه قصد تخريب پيروانى را دارند چون از كريمى دفاع كرده است.

عربشاهى درباره محروميت نيك سيرت مترجم برانكو اظهار كرد: نيك سيرت در كنار برانكو بوده است و نبايد مانع همكارى اين ٢ نَفَر شوند.

پرسپولیس نباید حریف اماراتی خود را دست کم بگیرد 

پيشكسوت پرسپوليس درباره بازى پرسپوليس مقابل الجزيره امارات  گفت: الجزيره امارات تيم با برنامه اى است و براى بازى هاى آسيايى سرمایه گذاری كرده است . به هر حال پرسپوليس نبايد حریف اماراتی خود را دست کم بگیرد و برانكو از مهره هايش به نحو احسن استفاده كند.

او ادامه داد: تيم پرسپوليس در نيم فصل دوم ١٨٠ درجه با نيم فصل اول فرق مى كرد. لجاجت برانكو  در استفاده نكردن از مسلمان باعث شده بود كه تيم پرسپوليس زيبا بازى نكند. پرسپوليس بايد از داشته ها و مهره هاى خود به خوبي استفاده كند. برانكو بايد خويشتن دار باشد و به نظر هواداران پرسپوليس احترام بگذارد و از مسلمان استفاده كند.

ارائه فوتبال زیبا در پرسپولیس کمرنگ شده است

 عربشاهى بيان كرد: ارائه فوتبال زيبا در پرسپوليس كمرنگ شده است و برانكو بايد كارى كند تيمش همانند گذشته بازى تماشاگر پسند ارائه بدهد. 

با توانایی ملی پوشان و کی روش می توانیم قهرمان آسیا شویم 

پيشكسوت فوتبال درباره ارزيابى اش از قرعه تيم ملى در جام ملت هاى آسيا بيان كرد: قرعه خوبى است و همگروهى با عراق، يمن و ويتنام براى تيم ملى مناسب است. به سادگى از اين گروه مى توانيم صعود كنيم. البته تيم ملى عراق فوتبالش از لحاظ فيزيكى و تاكنيكى شبيه ماست . تيم ملى به راحتى سرگروه مى شود اما مرحله بعدى كار سخت تَر مى شود. اگر بازیکنان تیم ملی دچار غرور نشوند با توانایی خود و کی روش می توانند قهرمان جام ملت های آسیا شوند.

او ادامه داد: آماده سازی تیم ملی برای جام ملت های آسیا مهم است و علاوه بر این شرایط روحی و روانی ملی پوشان هم باید مساعد باشد تا در این رقابتها به موفقیت دست یابند.

عربشاهی درباره ارزیابی اش از تمدید قرارداد کی روش خاطر نشان کرد: مسئولان فوتبال باید هوشمندانه عمل کنند و قبل از جام ملت های آسیا قرارداد کی روش را تمدید کنند. کی روش مربی بزرگی است و باید از تجربیات این مربی استفاده شود. همچنین کلاس های آموزشی باید گذاشته شود تا مربیان داخلی زیر نظر کی روش آموزش ببینند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.