سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی رفسنجانی مطرح کرد؛

مردم و حکومت به انتخاب شهردار حساس هستند

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر حساسیت مردم و حکومت به انتخاب شهردار گفت: از احزاب و گروه‌های سیاسی می‌خواهم در اظهار نظر خود، شورا را در نظر بگیرند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در آغاز جلسه علنی شورای شهر با اشاره به جلسه امروز شورا که به انتخاب شهردار تهران اختصاص دارد، اظهار کرد: از خبرنگاران می‌خواهم که از طریق نقد کارشناسانه برای انتخاب شهردار از هر گونه شایعه‌سازی خودداری کنند.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه هیچ موضوعی از افکار عمومی مخفی نیست، تاکید کرد: در انتخاب شهردار فرآیند انتخاب شفاف و علنی است و مورد قضاوت قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه دامن زدن به حواشی نتیجه‌ای جز کم رنگ‌تر کردن لیست امید ندارد، افزود: اشخاص مختلف در مسائل گوناگون از جمله انتخاب شهردار می‌توانند آزادانه اظهار نظر کنند و این به معنی نبود استقلال در اعضای شورا نیست.

هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه از احزاب و گروه‌های سیاسی درخواست می‌کنم در اظهار نظرهای خود، شورا را در نظر بگیرند، تصریح کرد: در شرایط فعلی مردم و حکومت نسبت به انتخاب شهردار حساس هستند و باید انتخاب از میان نامزدها صورت بگیرد.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه باید به نامزدها فرصت داده می‌شد تا برنامه‌های خود را به اعضا ارائه دهند و آن‌ها را قانع کنند، خاطرنشان کرد: از همه می‌خواهم وضعیت کنونی را درک کنند و اجازه دهند که ما با آرامش شهردار را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.