سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیادی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

20 اردیبهشت؛ برگزاری کنگره سراسری جمعیت آبادگران جوان

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان از برگزاری کنگره سراسری تشکل متبوعش در 20 اردیبهشت خبر داد.

حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از برگزاری کنگره سراسری تشکل متبوعش در 20 اردیبهشت خبر داد و اظهار کرد: این کنگره سراسری به منظور اصلاح اساسنامه و تطبیق آن با قانون جدید فعالیت‌های حزبی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جمعیت آبادگران در 12 استان کشور دفتر دارد و در سال جدید نسبت به گسترش تشکیلاتی و تاسیس دفاتر در دیگر استان‌ها هم اقدام خواهیم کرد.

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان درباره خبرهایی که حاکی از خروج آمریکا از برجام در 22 اردیبهشت دارند، اظهار کرد: به طور قطع جمهوری اسلامی از خروج آمریکا از برجام متضرر نخواهد شد.

بیادی ضمن انتقاد از سیاست برخی دستگاه‌ها در شرایط کنونی کشور، گفت: متاسفانه برخی دستگاه‌ها همچون بانک مرکزی سیاست‌هایی را اتخاذ می‌کنند که با وضعیت کنونی کشور همخوانی چندانی ندارد.

وی تاکید کرد: دشمن کار خود را که دشمنی و کینه توزی است، انجام می‌دهد ما هم باید کار خودمان را  با تدبیر و مدیریتی یکپارچه و به دور از هرگونه تفرقه انجام دهیم.

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان تصریح کرد: در طول 8 سال دفاع مقدس علیرغم همه دشمنی ها و کینه توزی ها جبهه استکبار جهانی، چون باور به پیروزی داشتیم، موفق شدیم و امروز هم باید این باور را در خودمان تقویت کنیم.

بیادی اضافه کرد: در جنگ تحمیلی ما تحریم بودیم اما عراق تحریم نبود و همه دنیای استکبار به این کشور کمک کردند، علیرغم اینکه قطعنامه تحمیلی 598 سازمان ملل را پذیرفتیم و سال‌های بعد از جنگ هم کماکان در تحریم به سر بردیم ولی وضعیت امروز عراق را با کشورمان مقایسه و قضاوت کنید که چه کسی پیروز جنگ بوده است؟

وی رمز موفقیت برای عبور از مشکلات را همدلی آحاد ملت و از دست ندادن فرهنگ و حفظ روحیه انقلابی دانست و اظهار کرد: متاسفانه در میان برخی مسئولان نوعی آشفتگی و استیصال وجود دارد که ضروری است هر چه زودتر آنان را تغییر دهند و افراد کارآمدتر، انقلابی و مخلص سرکار بیایند.

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان با بیان اینکه مردم کاملا هوشیار هستند و باید مسئولان هم با آنان هماهنگ باشند، گفت: مردم ایمان دارند که راه نجات، اقتصاد مقاومتی است و برای تحقق آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

بیادی اظهار کرد: بعضا سیاست‌های سازمان‌های دولتی و نهادهای عمومی ضد تولید و صادرات است و اکثرا موافق واردات هستند به همین دلیل تولید داخلی وضعیت خوبی ندارد و با بیکاری مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه آمریکا به دلیل خوی استکباری تاکنون خلاف برجام و قوانین بین‌المللی عمل کرده است، افزود: اصولا طبق پروتکل‌های بین‌المللی هر دولتی که تعهدی می‌پذیرد باید دولت‌ بعدی نیز به آن پایبند باشد اما ظاهرا رئیس‌جمهور جدید آمریکا با قوانین بین‌المللی آشنایی ندارد و منطقش زور است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.