سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلیمانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برای تحقق شعار سال باید به توانمندی‌های داخلی اعتماد کنیم

استاندار ایلام گفت: برای تحقق شعار استراتژیک حمایت از کالای ایرانی باید به توانمندی‌های داخلی اعتماد و تولیدکنندگان را حمایت کنیم.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شعار حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: برای تحقق شعار استراتژیک حمایت از کالای ایرانی باید به توانمندی‌های داخلی اعتماد و تولیدکنندگان را در مسیر تولید حمایت کنیم.

وی با اشاره به ضرورت افزایش کیفیت کالاهای تولید داخل، تصریح کرد: در داخل کشور کالاهای باکیفیتی تولید می‌شوند اما در برخی موارد لازم است تا تولیدکنندگان افزایش کیفیت و خدمات پس از فروش را در برنامه های خود مورد توجه قرار دهند.

استاندار ایلام تصریح کرد: سرمایه گذاران همواره از فرایند طولانی رسیدگی به پرونده ها و بروکراسی اداری شکایت دارند که ضروری است این مهم برطرف شود.

وی یکی از مواردی را که منجر به افزایش تولید داخلی می‌شود، سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت: همه باید زمینه ساز حضور سرمایه گذاران باشیم نه اینکه با کاغذبازی و طولانی کردن پروسه رسیدگی به پرونده ها افراد متقاضی را دلسرد و از ادامه کار پشیمان کنیم.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه دولت تلاش کرده با پرداخت تسهیلات بخشی از مشکلات واحدهای راکد را حل کند، تصریح کرد: برای حل مشکلات واحدهای صنعتی باید راهکارهای اجرایی را تدوین کنیم تا شعار سال محقق شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.