سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هنرمندان یزدی برای زلزله‌زدگان کوهبنان نمایش اجرا می‌کنند

رئیس حوزه هنری یزد از اجرای نمایش «دادگاه زباله‌ها» روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت برای کودکان زلزله‌زده کوهبنان کرمان خبرداد.

کوچک زاده رئیس حوزه هنری یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  با بیان این‌که نمایش «دادگاه زباله‌ها» به نویسندگی سوده تدین و طراحی و کارگردانی علی جاور در حوزه هنری یزد تولیدشده است، گفت: موضوع این نمایش موزیکال اقتصاد مقاومتی است.

وی در ادامه با اشاره به حضور گروه نمایش موزیکال «دادگاه زباله‌ها» ۱۶ اردیبهشت در منطقه زلزله‌زده کوهبنان استان کرمان، افزود: هنرمندان یزدی سعی دارند با اجرای این نمایش شاد، جذاب و آموزنده گل لبخند بر لب کودکان مناطق زلزله‌زده برویانند و اندکی از آلام آنان را بکاهند.

رئیس حوزه هنری یزد گفت: طبق هماهنگی صورت گرفته این اثر در دو سانس در ساعت‌های ۱۰ و ۱۲ صبح روز یکشنبه برای دانش آموزان و کودکان و نوجوانان کوهبنانی به روی صحنه می‌رود.

کوچک‌زاده تصریح کرد: «دادگاه زباله‌ها» روایت داستانی دورریز‌ها و ضایعاتی است که نسبت به انسان‌های مصرف‌گرا و تولیدکنندگان زباله‌ها و پسماند‌هایی که به محیط زیست آسیب می‌رسانند، معترض هستند.

این مقام مسئول هدف از اجرای این برنامه را ایجاد روحیه امید، شادابی و نشاط در بین مردم به ویژه کودکان و نوجوانان و همدردی با حادثه دیدگان زلزله زمستان سال گذشته در این منطقه عنوان کرد.

انتهای پیام/ ا

اجرای نمایش موزیکال «دادگاه زباله‌ها» ۱۶ اردیبهشت در منطقه زلزله‌زده کوهبنان استان کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.