سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دور اول مسابقات مناظره دانشجویی در قم آغاز شد

حسینی گفت:دور اول مسابقات مناظره دانشجویی،با حضور۱۶تیم،از صبح امروز در سالن اندیشه دانشگاه قم در حال برگزاری است و تا عصر ادامه دارد،با پایان مناظره‌های امروز۸ تیم راه یافته به دور دوم مشخص می‌شوند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛علی حسینی ،سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم، گفت:دور اول این مسابقات، با حضور 16تیم، از صبح امروز در سالن اندیشه دانشگاه قم در حال برگزاری است و تا عصر ادامه دارد، با پایان مناظره‌های امروز 8تیم راه یافته به دور دوم مشخص می‌شوند.

وی ادامه داد:در این رقابت‌ها،7تیم از دانشگاه حضرت معصومه(س)، 5تیم از دانشگاه قم، 2تیم از دانشگاه پردیس فارابی، 1تیم از دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی و یک تیم از دانشگاه مفید شرکت کرده اند.

وی بیان کرد: محورهای مناظره،"اشتغال جوانان"،"کیفیت تولیدات داخلی"،"حجاب"،"شبکه های اجتماعی"،"رشد علمی کشور"، "آزادی فردی" و "عمل های زیبایی" است و تیم ها با توجه به گزاره‌هایی که در خصوص این محور ها تنظیم شده است، به مناظره می‌پردازند.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم افزود: تیم های شرکت کننده در8 موضوع به عنوان موافق و مخالف با یکدیگر به مناظره می‌پردازند و داوران بر اساس شیوه و رعایت اصول مناظره، تیم برتر را معرفی می‌کنند.

حسینی تصریح کرد: پس از مشخص شدن 8تیم برتر در دور اول، قرعه کشی دور دوم انجام می‌شود و در دور دوم، تیم ها در روز 17اردیبهشت ماه در دانشگاه حضرت معصومه(س) به رقابت با یکدیگر می‌پردازند؛ همچنین دور سوم نیز 18اردیبهشت در سالن اندیشه دانشگاه قم برگزار می‌شود و تیم های برتر در دور نهایی مرحله استانی، 19اردیبهشت در دانشگاه پردیس فارابی به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ح

آغاز دور اول مسابقات مناظره دانشجویی در قم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.