سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل؛

بازدید از واحدهای تولیدی با هدف حل موانع تولید و رونق اشتغال انجام می شود

استاندار اردبیل گفت: بازدیدها از واحدهای تولیدی با هدف حل موانع و مشکلات تولید و رونق اشتغال انجام می گیرد و موارد بیان شده در بازدیدها به جد پیگیری و برای حل آن تلاش می شود.

اکبر بهنام جو در بازدید از واحدهای تولیدی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،افزود: دستگاه های دولتی استان اردبیل واحدهای تولیدی استانی را در اولویت تامین لوازم مورد نیاز خود قرار دهند و تولید کنندگان نیز برای ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی و دریافت آخرین استانداردهای بین المللی تلاش کنند.

وی اظهار داشت: کارخانجات نقش بسزایی در توسعه اقتصادی استان با ایجاد اشتغال دارند و در کاهش معضلات و مسایل اجتماعی نیز موثر هستند.

استاندار اردبیل در بازدید از واحد تولیدی شرکت طنین پیک سبلان تولید کننده انواع توپ های ورزشی گفت: این واحد تولیدی بزرگترین واحد تولیدی توپ های ورزشی است که با ۱۰ نفر اشتغال زایی آغاز به کار کرده بود و در حال حاضر ۲۱۰ نفر در این واحد مشغول به کار هستند و توپ های تولیدی این کارخانه به کشورهای منطقه صادر می شود.

بهنام جو همچنین از کارخانه در حال احداث بزرگترین تولید کننده اسباب بازی کشور با نام تامین سامان میلاد آسیا نیز بازدید کرد و افزود: سرمایه گذار فاز اول این واحد تولیدی با ۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ۶۰ نفر اشتغال زایی مهرماه امسال به بهره برداری می رسد.

وی در بازدید از کارخانه شیرآلات صنعتی اردبیل گفت: این کارخانه با تولید و تامین  شیرآلات صنعتی مورد نیاز صنایع نفتی، گازی،  پالایش و پتروشیمی از خروج ارز از کشور در این بخش جلوگیری می کند .

استاندار اردبیل تصریح کرد: کارخانه شیرآلات صنعتی اردبیل ۷۵ نفر اشتغال زایی دارد و متقاضی تسهیلات ارزی به مبلغ ۳/۵ یورو است که با تامین این تسهیلات ۲۰۰ فرصت شغلی جدید ظرف ۴ ماه برای جوانان جویای کار استان فراهم خواهد آمد.

استاندار اردبیل در این بازدید دستورات لازم برای حل مشکلات و هماهنگی برای تامین تسهیلات را صادر کرد و بازدید از کارخانه بزرگ تولید "روی در ملامینه " جهان و تولید ورق های اچ پی ال نگین زرین چوب آرتاویل دیگر برنامه استاندار اردبیل بود.

بهنام جو از دو واحد تولیدی تولید برق از زباله و ساوالان چوپ در شهرک صنعتی نوجه ده بازدید و در جریان مشکلات این واحدها قرار گرفت و دستورات لازم برای حل مشکلات این واحدها صادر کرد.

وی تسهیلات سرمایه در گردش، گازرسانی، تامین زمین جهت توسعه از جمله درخواست صاحبان این صنایع بود و افزایش اشتغال تا ۱۲۰ نفر از نتایج حل مشکلات این واحدها خواهد بود.

انتهای پیام/ح

بازدید استاندار از واحدهای تولیدی اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.