سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان مسابقات شطرنج کشور در کازرون

نخستین دوره مسابقات شطرنج کشور با معرفی نفرات برتر در کازرون پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ صمد محمودی رئیس هیئت شطرنج کازرون با اشاره به پایان نخستین دوره مسابقات شطرنج کشوری در این شهرستان گفت: این مسابقات با شرکت ۹۸ بازیکن شطرنج بین المللی و دو استاد فیده از ۱۲ استان کشور برگزار شد.

وی بیان کرد: در مسابقات شطرنج کشوری در کازرون، سعید بنی رشید از استان خوزستان اول، صاحب العلی عطار نژاد از تبریز دوم، محمد رضا شهبازی از قزوین سوم، بنیامین بابانیا از گیلان چهارم، اسماعیل محمدیان از جم پنجم و محمد هادی شاهی سوندی از شیراز در رده ششم ایستاد.

رئیس هیئت شطرنج کازرون با بیان اینکه در ریتینگ زیر ۲ هزار هوشنگ مشی از کازرون اول، ابوالفضل پور شهرکی از کنگان مقام دوم را کسب کرده است، افزود: در بخش خواهران نیز فرانک شبانیان از بروجن اول و پارمیس وطن از شیراز دوم شد.

محمودی تصریح کرد: در رده سنی زیر ۸ سال حسین طهماسبی از شیراز، کسری دانشور از بوشهر در رده زیر ۱۰ سال، امیر غیوری فر از تهران در رده زیر ۱۲ سال، امین رشیدی از کنگان در رده زیر ۱۶ و علیرضا بستان از اهواز مقام نخست را کسب کردند که در این مسابقات پایین‌ترین سن ۵ ساله و بالاترین سن ۵۸ ساله بوده است.

گفتنی است، رقابت‌های شطرنج جام نور با عنوان ریتید زیر ۲ هزار و ۲۰۰ دوازدهم اردیبهشت امسال در سالن دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد.
انتهای پیام /ت

پایان مسابقات شطرنج کشوری در کازرون

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.