سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سروی: تکواندو همیشه آبروی کاروان ایران در رقابت‌های آسیایی است

نایب رئیس فدراسیون تکواندو گفت: تکواندو همیشه آبروی کاروان ایران در رقابت‌های آسیایی است و این بازی‌ها از نظر کسب امتیاز و سهمیه المپیک اهمیت بالایی دارد.

زهرا سروی نایب رئیس فدراسیون تکواندو در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور تیم ملی تکواندو در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ بیان کرد: بازی‌های آسیایی اندونزی از نظر کسب امتیاز و سهمیه المپیک برای تکواندو کشور در بخش بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است. تکواندو همیشه آبروی کاروان ایران در رقابت‌های آسیایی است و قطعا سعی می‌کنیم از بهترین داشته هایمان استفاده کنیم تا نتیجه لازم را بدست آوریم و امتیازات ملی پوشان را ارتقا دهیم.

او ادامه داد: اردو‌های تیم ملی از قبل عید آغاز شده است و بازیکنان فقط یک زمان کوتاهی را استراحت کردند و از ۳ فروردین وارد اردو شدند و تا شروع بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی اردو‌ها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

سروی افزود: در بازی‌های آسیایی تیم‌های قدرتمند حضور دارند و ما سعی می‌کنیم با آمادگی کامل در این رقابت‌ها حاضر شویم تا بتوانیم سکو‌های قهرمانی را برای ایران کسب کنیم.

نائب رئیس فدراسیون تکواندو در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بانوان تکواندوکار کشورمان هم در این بازی‌ها بتوانند نتیجه لازم را کسب کنند و علاوه بر قرار گرفتن روی سکو‌های قهرمانی یک گام به المپیک ۲۰۲۰ توکیو نزدیکتر شوند.

انتهای پیام/

اظهارات سروی درباره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.