سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجازات سرمربی مشهور از سوی یوفا

مجازات اخیر یوفا برای سرمربی اتلتیکو مادرید برگه دیگری به کارناکه انضباطی سیاه این مرد آرژانتینی اضافه کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛دیه‌گو سیمئونه در دوران سرمربیگری‌اش در اتلتیکومادرید رابطه پرتنشی با داوران داشته چرا که ۶ بار توسط آن‌ها از نیمکت تیمش اخراج شده و مجموعاً در ۲۰ بازی از همراهی تیمش محروم بوده است.

سیمئونه به تأثیرگذاری روی تیمش با ژست‌ها و حرف‌هایش در کنار زمین معروف است، اما گاهی اوقات تلاش‌های پرانرژی اش برای تأثیرگذاری روی عملکرد روخی‌بلانکو از کنترل خارج می‌شود و به شکل اعتراض‌های شدید درمی‌آید که منجر به اخراج او از نیمکت و محرومیتش از بازی‌های بعدی تیمش می‌شود. بازی اخیر اتلتیکومادرید برابر آرسنال در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا از این دست بود.

اولین باری که سیمئونه در اتلتیکو مادرید اخراج شد، توسط بیون کوئیپرس در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۴-۲۰۱۳ بود و مورد بعدی سه ماه پس از آن در فینال سوپرجام اسپانیا توسط داوید فرناندس بوربالان. در آن بازی، سیمئونه به خاطر شدن اعتراض‌ها و ضربه زدن به پشت سر یکی از کمک داوران بازی، هشت جلسه از همراهی قرمزوسفیدپوشان مادرید محروم شد. در همان فصل فرناندس بوربالان یک بار دیگر هم مسبب محرومیت سیمئونه شد.


بیشتر بخوانید:معرفی ۹ سرمربی برتر اروپا+تصاویر


در فصل ۱۵-۲۰۱۴ سرمربی آرژانتینی، به خاطر اعتراض کردن از کنار زمین اخراج و یک جلسه محروم شد. در فصل بعد، آنتونیو متئو لاهوس، داور بعدی بود که سکو‌ها را به سیمئونه نشان داد و او را از کنار زمین اخراج کرد. بازیکن سابق اینتر برای متوقف کردن حمله حریف تیمش مالاگا، یک توپ را به داخل زمین بازی پرتاب کرد.

داور والنسیایی بازی پس از آن که نتوانست شناسایی کند چه کسی آن توپ را به داخل زمین بازی پرتاب کرده است، تصمیم گرفت که رئیس نیمکت روخی‌بلانکو یعنی سیمئونه را اخراج کند و متعاقب آن این مرد آرژانتینی سه جلسه هم محروم شد.

در فصل جاری خوان مارتینس مونوئرا سیمئونه را در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا به دلیل اعتراضاتش، اخراج کرد، اما این پایان داستان نبود و سیمئونه به خاطر اینکه حین خروجش از میدان به شیوه‌ای طعنه آمیز داور را تشویق کرد سه جلسه محروم شد.

جدیدترین مورد از تخلف‌های انضباطی سیمئونه دو هفته پیش در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا رخ داد که داور فرانسوی کلمن تورپین او را به دلیل اعتراض اخراج کرد و یوفا هم با توجه به شدت اعتراض‌های این مرد آرژانتینی او را ۴ جلسه جریمه کرد که یک جلسه آن در دور برگشت مرحله نیمه نهایی سپری شد و سه جلسه دیگر آن از جمله بازی فینال لیگ اروپا باقی مانده است.

به این ترتیب سیمئونه نه تنها فینال لیون را از دست می‌دهد بلکه دو بازی اروپایی فصل آینده تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را هم از دست خواهد داد.

با احتساب این ۴ جلسه، تعداد بازی‌هایی که سیمئونه به دلیل مشکلات انضباطی نمی‌تواند تیمش را از کنار زمین هدایت کند به ۲۰ بازی می‌رسد که ۱۰ جلسه از آن هنوز سپری نشده است و او علاوه بر سه بازی اروپایی بعدی تیمش، از بازی‌های بعدی آن در سوپرجام اسپانیا و جام حذفی اسپانیا هم محروم خواهد بود.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

«بیستِ سیاه»، کارنامه انضباطی سرمربی همیشه معترض اتلتیکومادرید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.