سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محرومیت روستای چاه غربال توکهور و هشتبندی از پوشش شبکه تلفن همراه

مردم روستای چاه غربال بخش توکهور و هشتبندی شهرستان میناب به علت نبود پوشش شبکه تلفن همراه ازمزایای استفاده از تلفن همراه محروم هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،مردم روستای چاه غربال بخش توکهور و هشتبندی با بیش از دو هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت به علت نبود پوشش شبکه تلفن همراه ازمزایای استفاده از تلفن همراه محروم هستند.
عباس رستاخیر دهیار روستای چاه غربال گفت: مشکل آنتن دهی همراه اول وایرانسل در این روستا به یک معضل تبدیل شده و مردم این روستا برای کوچکترین کاری باید از روستا خارج شوند یا به بالای کوه‌ها بروند تا بتوانند ارتباط تلفنی برقرار کنند.
عباس رستاخیر افزود: درحالی که امروزه تلفن همراه واینترنت از نیاز‌های اساسی زندگی مردم است ۶۳۱ خانوار ساکن در این روستا از این نعمت محرومند و دسترسی به اینترنت بر روی تلفن همراه برای مردم یک آرزو شده است.
وی گفت: تابحال چندین بار پیگیری لازم صورت گرفته، اما نتیجه‌ای نداشته است.
محمد بهرامی رئیس شورای اسلامی بخش توکهور نیز گفت: مشکل نبود آنتن شبکه تلفن همراه محدود به روستای چاه غربال نیست و بسیاری از روستا‌های منطقه توکهور وهشتبندی با همین معضل روبرهستند که مسئولان باید چاره‌ای بیاندیشند.
روستای چاه غربال با دو هزار و ۲۸۰ نفر جمعیت بزرگترین روستای بخش توکهور و هشتبندی در شهرستان میناب است که در ۱۵ کیلومتری مرکز این بخش قرار دارد.
انتهای پیام/ز


نبود پوشش شبکه تلفن همراه در روستای چاه غربال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.