سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چاپ ۵۴ مقاله در همایش ملی گردشگری، مدیریت فرصت‌ها و جاذبه‌ها درتبریز

دبیر علمی دومین همایش ملی گردشگری، مدیریت فرصت‌ها و جاذبه‌ها با محوریت تبریز ۲۰۱۸ از چاپ ۵۴ مقاله در همایش ملی گردشگری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ فیروز راد در دومین همایش ملی گردشگری، مدیریت فرصت‌ها و جاذبه‌ها با محوریت تبریز ۲۰۱۸ در دانشگاه پیام نور تبریز گفت: دومین همایش ملی گردشگری، مدیریت فرصت‌ها و جاذبه‌ها هم‌اکنون در شهر شکوه و حماسه تبریز برگزار می‌شود که نخستین دوره این همایش در شهر یزد برگزار شده بود و ما مفتخریم برگزاری همایش در تبریز مقارن با تبریز ۲۰۱۸ شد.

وی با اشاره به زمزمه‌های ضرورت برگزاری همایش از چندین ماه پیش وجود داشت و در نهایت در شورای پژوهش دانشگاه مورد تائید قرار گرفت، افزود: طبق معمول همه سمینار‌های علمی کمیته ۱۰ نفری متشکل از اعضای هیات علمی از سراسر کشور شکل گرفت که وظیفه مهم ارزیابی و علمی مقالات واصله و نظارت عالیه بر کم و کیف برگزاری همایش را برعهده داشتند.

راد افزود: در این همایش شاهد مقالات سودمند از بخش‌های مختلف بودیم که مجموع مقالات ۱۴۳ مقاله بود که با دقت مورد ارزیابی داوران قرار گرفت و سپس کمیته علمی با ارج نهادن به تمام زحمات پژوهشگران ۵۴ مقاله را برای چاپ و ۹ مقاله را برای ارائه در همایش برگزیدند.

وی حمایت اداره کل آموزش و پرورش استان، دانشگاه علامه طباطبایی، آزاد اسلامی، هنر اسلامی، شهید مدنی و دانشگاه تبریز، شهرداری تبریز و استانداری آذربایجان‌شرقی را مورد اشاره قرار داد و از همه این نهاد‌ها تشکر و قدردانی کرد. 

 

انتهای پیام/ش

ارائه ۹ مقاله برگزیده در همایش ملی گردشگری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.