سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فتاحیان: عجله‌ای برای برگزاری کمیته انضباطی واترپلو نداریم

سرپرست دبیری فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: عجله‌ای برای برگزاری جلسه کمیته انضباطی نداریم، چون سعی داریم با عقلانیت و تفکر جلو برویم.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان روز گذشته بازی دو تیم واترپلو نفت امیدیه و سایپا در دیدار پایانی در تهران به جنجال کشیده شد و نیمه کاره ماند. هر دو تیم نیز از مسابقات کنار گذاشته شدند.

فرید فتاحیان سرپرست دبیری فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره این اتفاقات گفت: بنده و رئیس فدراسیون هم در محل برگزاری مسابقه حضور داشتیم. بی اخلاقی هایی از سوی تماشاگران و بازیکنان رخ داد. تماشاگران در لحظاتی از بازی شروع به پرتاب بطری آب معدنی کردند که این موضوع باعث توقف بازی شد و هر دو تیم بر اساس قانون دیسکالیفه شدند و جایگاه خود را به تیم های بعدی دادند.

فتاحیان درباره این که چرا با تیم های متخلف در لیگ برخورد جدی نمی شود تا شاهد این اتفاقات نباشیم اظهار کرد: بر اساس قانون با تیم های متخلف برخورد می شود اما باید تیم، ورزشکار و باشگاه را نیز در نظر بگیریم تا به بازیکنان و مربیانی که دخالتی در اتفاقات نداشته اند، صدمه ای وارد نشود.

او افزود: در گذشته هم این دو تیم با یکدیگر درگیری داشته اند. با اینکه رضوانی با عوامل باشگاه ها درباره این مسائل صحبت کرده بود اما این اتفاقات در ورزش های گروهی اجتناب ناپذیر است. ما هم از این موضوع بسیار ناراحت هستیم. امیدوارم مانند فوتبال، هندبال و والیبال نشویم و از همین جا جلوی حواشی گرفته شود.

سرپرست دبیری فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره رای کمیته انضباطی ادامه داد: فیلم ها باید بازبینی شود تا بتوان درباره این موضوع تصمیم گیری کنیم و کمیته فنی نظر قطعی خود را اعلام کند. معتقدم هر دو تیم مقصر بودند. فردا یا پس فردا تاریخ کمیته انضباطی مشخص می شود. البته در برگزاری این جلسه عجله ای هم نداریم. سعی داریم با عقلانیت و تفکر جلو برویم.

فتاحیان درباره این که خوش نظر مدیر ورزشی تیم سایپا اعلام کرده است اگر در ایران نتیجه نگیرد به فینا شکایت می کند خاطر نشان کرد: هنوز تصمیمی گرفته نشده است و رای صادر نشده است. اگر قرار باشد به فینا شکایت کنند آن ها باز هم موضوع را فدراسیون ملی ارجاع می دهند. ما نظر خود را بر اساس مستندات ارائه می کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات فتاحیان درباره حواشی واترپلو 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.