سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دیدارامام جمعه کرمان با معلمان مطرح شد؛

دغدغه معلمان باید فقط آموزش باشد

امام جمعه کرمان گفت: دغدغه معلمان باید فقط تعلیم و تربیت دانش آموزان را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت السلام علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان در دیدار مسئولان آموزش و پرورش استان و معلمین با تسلیت شهادت استاد مطهری و تبریک هفته معلم گفت:  کلید اصلاح کشور درآموزش و پرورش است.

وی با اشاره به اینکه معلم نقش ممتازو جایگاه رفیعی در جامعه دارد افزود: معلم خودش و جایگاهش عزیز است دولتمردان و مردم باید به آن توجه داشته باشند.

علیدادی سلیمانی اظهار کرد: آموزش و پرورش باید دغدغه ای جز تعلیم وتربیت نداشته وبقیه دغدغه ها از بین برود.

امام جمعه کرمان با اعلام اینکه قوای جمهوری اسلامی ایران تلاش کنندو توجه ویژه به معلمان داشته باشند و دغدغه‌های معلمان را از بین ببرندگفت: معلمان  و دانش آموزان صرفا باید دغدغه شان معطوف به تحصیل و درس خواندن باشد.

وی افزود: امیدواریم  تحت رهبری و زعامت مقام معظم رهبری در بخش تعلیم وتربیت مشکلات را حل کنیم و پیشرو شویم در عرصه‌های رقابتی جهان و در فهم، پژوهش و ادب مقام اول کسب کنیم.

در ادامه حمیدرضا دعاگو سرپرست آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه در استان کرمان بیست و نه هزار و ۵۰۰ کلاس درس داریم گفت: سه سال است در کشور تجلیل و تکریم از مقام شامخ معلم صورت میگیرد که در سال ۹۵ استان کرمان در ارزیابی مقام اول را کسب کرد.

وی افزود:مشکلات و کمبود اعتبارات دامنگیر آموزش و پرورش است شاید این اداره کل در راس همه امور نباشد، ولی در توسعه یافتگی جامعه نقش مهمی دارد.

دعاگو اظهار کرد:در بودجه امسال با توجه به رشد ۶ و نیم درصدی بودجه آموزش و پرورش فقط ۴ درصد افزایش داشته است.

سرپرست آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به محقق نشدن معوقات و وپرداخت‌ها در آموزش و پرورش بیان کرد: این دغدغه‌های هیچ تاثیری بر عملکرد همکاران ما نداشته است.

انتهای پیام/ح

دیدار امام جمعه کرمان با معلمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.