سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جودو استان زنجان در مسیر پیشرفت

رئیس هیئت جودو استان زنجان گفت:جودو استان زنجان در مسیر پیشرفت قرار دارد.

 مجتبی بیگلی رئیس هیئت جودو استان زنجان در گفتگو  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان :در رابطه با عناوین کسب شده در سال ۹۶ گفت: کسب مقام قهرمانی تیمی در مسابقات قهرمان کشوری (دفاع شخصی)، کسب دو مدال نقره توسط برادران سلیمی در مسابقات قهرمان کشوری جوجیتسو و کسب دو مدال برنز در مسابقات قهرمان کشوری کارگران توسط حسین قربانی و مسعود خان احمدلو عناوین کسب شده جودو کاران زنجانی در بخش آقایان می باشد.

وی در رابطه با برگزاری اردوی تیم ملی نوجوانان در زنجان نیز گفت: اردوی آمادگی تیم ملی جودو در رده سنی نوجوانان با حضور ۲۶ ورزشکار اسفند ماه سال گذشته در بالاترین سطح کیفی برگزار شد که در این مرحله از اردو شاهد حضور مجتبی خان احمدلو به عنوان مربی و حسین شاه محمدی و اسماعیل مرادی به عنوان ورزشکار از استان زنجان بودیم.
این فعال ورزشی به رقابت‌های برگزار شده نیز اشاره کرد و یادآور شد: مسابقات دهه فجر بزرگداشت شهدای شمالغرب با حضور تیم‌های شمالغرب و شهر‌های اطراف، مسابقات قهرمان کشوری بسیج و مسابقات جام رمضان از رویداد‌های ورزشی است که به میزبانی هیئت جودو زنجان در سال گذشته برگزار شده است.
رئیس هیئت جودو استان زنجان با بیان راه اندازی جودو در شهرستان ماهنشان در سال گذشته گفت: با راه اندازی این رشته ورزشی در شهرستان‌های تابع سعی بر فراگیری جودو در سطح استان داریم تا بتوانیم در آینده‌ای نزدیک استان زنجان را به عنوان یکی از قطب‌های جودو کشور معرفی نماییم.
بیگلی به عملکرد هیئت در بخش آموزش اشاره کرد و افزود: برگزاری آزمون کمربند دان یک الی دان سه در استان و اعزام پنج نفر از آقایان به سمینار بین المللی مربیگری و داوری که در تهران برگزار گردید گوشه‌ای از فعالیت این مجموعه در بخش آموزش (آقایان) است.
وی به حضور سه ورزشکار زنجانی در اردو‌های استعداد یابی نیز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در سال گذشته شاهد حضور سه ورزشکار سنگین وزن زنجانی، حسام ممیز زاده، رامین طارمی و سهیل نظری به نخستین مرحله اردوی استعدادیابی پسران زیر ۱۸ سال ایران بودیم.

این مقام مسئول با اشاره به حضور مسعود خان احمدلو در اردوی تیم ملی بزرگسالان گفت: این ورزشکار شایسته زنجانی در اردوی تیم ملی جودو کشورمان به جهت حضور در رقابت‌های کارگران جهان در سال ۹۶ حضور داشت.
رئیس هیئت جودوی استان زنجان در پاسخ به سئوالی در مورد هیئت‌های فعال شهرستانی گفت: شهرستان‌های زنجان، خرم‌دره، ابهر و قیدار هیئت فعال جودو دارند.

بیگلی محل استقرار دفتر هیئت جودوی استان زنجان را اراضی پایین کوه اعلام و ابراز کرد: این هیئت هم به مانند اغلب هیئت‌ها با مشکلات مالی برای امور خود دست به گریبان است.

انتهای پیام/ن

حضور ورزشکار زنجانی در اردوی تیم ملی جودو

برچسب ها: جودو ، ورزش های رزمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.