سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث دبیرستان 18 کلاسه سروش در سنندج

آیین کلنگ زنی دبیرستان 18 کلاسه سروش باحضور سردار رجبی فرمانده کل سپاه بیت المقدس کردستان، و جمعی از مسوولان استانی و شهرستان سنندج برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان صبح امروز در آئین کلنگ‌زنی دبیرستان دخترانه سروش سنندج که به مناسبت هفته معلم برگزار شد، گفت: ساخت فضاهای آموزشی از اولویت‌ها و اقدامات آموزش و پرورش و توسعه و نوسازی مدارس است و همواره سعی براین است فضاهای مناسب برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان احداث شود.

وی با اشاره به اینکه احداث دبیرستان 18 کلاسه سروش در شهرستان سنندج امروز کلنگ‌زنی می‌شود، افزود: تلاش براین است تا ساخت این مدرسه در سالتحصیلی 98-97 به اتمام برسد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون برای احداث این مدرسه اعتباری حدود 800 میلیون تومان در سال 96 اختصاص یافته و پیش بینی می‌شود برای تکمیل آن 2 میلیارد و دویست میلیون  تومان هزینه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان تسریع در روند احداث این مدرسه را منوط به تخصیص اعتبارات سال 97 دانست و گفت: سپاه بیت‌المقدس و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در راستای احداث این مدرسه کمک‌های ارزشمندی کرده‌اند.

ماجد احمدی رئیس نوسازی وبهسازی مدارس استان نیز در ادامه این آیین گفت: این مدرسه دارای دو هزار و 550 مترمربع زیربنا است و دارای 40 اتاق خواهد بود.

وی بیان کرد: اتاق‌های این مدرسه شامل دو آزمایشگاه و 18 کلاس درس و اتاق معلمان، بخش سرایداری ، محوطه سازی ،سرویس بهداشتی و غیره است.

گفتنی است؛ پس از پیروزی انقلاب‌اسلامی و شهادت استاد مرتضی مطهری در روز 12 اردیبهشت ماه سال 1358 توسط گروه فرقان، این روز به عنوان روز معلم والبته آغاز هفته معلم  نامگذاری شده است.

انتهای پیام/م

برگزاری آیین کلنگ زنی دبیرستان 18 کلاسه سروش در سنندج

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.