سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

زمانبندی دفاع گزینه های شهرداری از برنامه های خود/ انصاری لاری استعفا کرد یا نکرد؟

عضو شورای شهر تهران زمانبندی دفاع گزینه های شهرداری از برنامه های خود را مطرح کرد.

زهرا نژادبهرام عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به استعفای انصاری لاری کاندیدای شهرداری تهران در صفحات مجازی گفت: شهر تهران به قدری با ارزش است که فرد منتخب به عنوان شهردار باید با رضایت خاطر این سمت را بر عهده بگیرد لذا با استعفای افرادی که به هر دلیل مایل به شهردار شدن نباشند موافقت می‌شود.

وی افزود: اخباری مبنی بر تکذیب استعفای انصاری لاری شنیده ام و هنوز چیزی مشخص نیست باید تا فردا صبر کنیم و ببینیم آیا آقای انصاری لاری به شورا می آید.

نژادبهرام با اشاره به اینکه 6 نفر باقیمانده در روز یکشنبه 16 اردیبهشت و دوشنبه 17 اردیبهشت برنامه‌های خود را در صحن شورا ارائه می‌دهد گفت: پس از اینکه اعضا برنامه‌های خود را در صحن شورا ارائه دادند و در جلسات با کمیسیون‌ها حضور یافتند دو نفر از آنها انتخاب می‌شوند و سپس شهردار تهران از بین این دو نفر انتخاب می‌شود.

عضو شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: فردا (یکشنبه 16 اردیبهشت) به ترتیب آقایان انصاری لاری، افشانی، مکارم و میرزایی برنامه های خود را در صحن شورا ارائه می دهند.

وی افزود: به ترتیب آقایان حجتی، حناچی و حسینی در روز دوشنبه 17 اردیبهشت به صحن شورا می آیند تا برنامه های خود را ارائه دهند.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار از 7 نامزد شهرداری تهران

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
از شورای شهر لیستی هیچ کاری بر نمی اید