سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت 191 تماس اشتباه در سامانه 125 همدان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: 191 تماس اشتباه طی 24 ساعت گذشته در سامانه 125 همدان ثبت شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا بیاناتی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان همدان با اشاره به ثبت 387 تماس شهروندان طی 24 ساعت گذشته در سامانه 125، افزود: 6 مورد از تماس‌ها منجر به انجام عملیات شد.

وی با بیان اینکه 10 مورد از تماس‌های ثبت شده در سامانه به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی بوده است، گفت: 191 مورد از تماس‌ها نیز طی این مدت اشتباه بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد: متأسفانه 180 مورد تماس با هدف ایجاد مزاحمت، بیشترین تعداد تماس ثبت شده طی 24 ساعت گذشته را در سامانه 125 داشت.

وی به 6 عملیات انجام شده اشاره کرد و افزود: دو عملیات اطفاء حریق و 6 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش‌نشانان طی این مدت بود.

بیاناتی با اشاره به دو حریق صورت گرفته، تصریح کرد: حریق یک منزل در حصار امام(ره) و حریق یک مخروبه در کولانج انجام عملیات اطفاء حریق را به دنبال داشت.

وی چهار عملیات امداد و نجات را برشمرد و ادامه داد: نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک مدنی و هنرستان، مهار حیوانات در خیابان آرام و حادثه واژگونی یک خودرو در میدان امام حسن(ع) منجر به انجام عملیات امداد و نجات شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان خاطرنشان کرد: سه نفر طی 6 عملیات انجام شده توسط آتش‌نشانان نجات یافتند.


انتهای پیام/ج

191 تماس اشتباه در سامانه 125 همدان به ثبت رسید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.