سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعای پنس: ساخت دیوار مرزی موجب کاهش خشونت‌های مسلحانه خواهد شد

معاون رئیس‌جمهور آمریکا باری دیگر بر ساخت دیوار نژادپرستانه در مرز این کشور با مکزیک تاکید کرد و مدعی شد این دیوار موجب کاهش خشونت‌های مسلحانه خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه ای‌پی‌تی‌ان، مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا، مدعی شد ساخت دیوار مرزی موجب کاهش خشونت‌های مسلحانه خواهد شد.

او در انجمن ملی سلاح آمریکا درباره اقدامات دولت برای کاهش خشونت‌های مسلحانه گفت: در دوره این رئیس جمهور، ما بازداشت گروه‌های تبهکار را تقریبا به دو برابر افزایش دادیم و به شکرانه ریاست ترامپ، کنگره تامین مالی نخستین دیوار مرزی را تایید کرد.

 معاون رئیس جمهور آمریکا افزود: ما در زمان چالش برانگیزی زندگی می‌کنیم. همانطور که همه می‌دانیم فقط مجریان قانون با خشونت بی‌رحمانه مواجه نیستند. ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که تیراندازی‌های جمعی جان صد‌ها نفر را در محل‌های کار، عبادتگاه‌ها و اماکن عمومی می‌گیرد و این وجدان ملت را شوکه می‌کند. حمله الهام گرفته از داعش در باشگاه شبانه اورلاندو انجام شد. حمله به کنسرت موسیقی در سال گذشته در لاس ویگاس انجام شد که بدترین تیراندازی جمعی در تاریخ معاصر محسوب می‌شود. این اقدام خشونت بار و بسیاری از حملات دیگر خانواده‌ها را به هم ریخته است و موجب شده است کشور ما دنبال پاسخ برای آن‌ها باشد. ما بیش از گذشته با غم و اندوه روبرو می‌شویم، اما این عزم را داریم تا با این تهدید با همه قدرت مقابله کنیم و ما در دوره ریاست ترامپ در حال انجام این کار هستیم. من به شما قول می‌دهم ما تا پایان ندادن به این شر از پا نخواهیم نشست.

انتهای پیام/

اظهارات پنس در انجمن ملی سلاح آمریکا 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.