سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات قهرمانی کشور جودو کاتا؛

قم قهرمان مسابقات جودو قهرمانی کاتا کشور شد

در پایان سیزدهمین دوره مسابقات جودو قهرمانی کاتا بزرگسالان کشور پس از قم تیم‌های اصفهان و همدان بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیزدهمین دوره رقابتهای کاتا جودو قهرمانی کشور از دیروز به میزبانی کردستان آغاز و امروز با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید.

در ناگه نو کاتا فریدی وثوق و کریمی ناصر از همدان به مقام اول دست یافتند ، نودهی و حصاری از گلستان به مقام نایب قهرمانی رسیدند و بشارتی و قاسملو از قم در مکان سوم ایستادند.

در کاتامه نوکاتا تیم اصفهان به مقام اول دست یافت ، تیم قم نایب قهرمان شد و محمد و مجید عزیزپور از تهران به مقام سوم دست یافتند.

در کیمه نو کاتا روح الله زاده و بردی از تیم مازندران به قهرمانی رسیدند، تیم اصفهان نایب قهرمان شد و تیم قم برسکوی سوم ایستاد.

در کودوکان گوشین جوتسو کاتا سالاری و صحرایی بر سکوی نخست ایستادند و میقانی و تهرانی از گلستان نایب قهرمان شدند و نجفی و کریمی ناصر بر سکوی سوم ایستادند.

در جونو کاتا کیوان حقیقت و رحمان رحمانی فرد از تهران قهرمان شدند، جاوید و شیری از خراسان دوم و تیم آذربایجان غربی به مقام سوم دست یافت.

در پایان و در بخش تیمی نیز تیم قم با کسب یک مدال طلا یک نقره و دو برنز قهرمان شد. تیم اصفهان با یک طلا و یک نقره بر سکوی دوم ایستاد و همدان با یک طلا و یک برنز و یک چهارمی و یک مقام پنجمی بر سکوی سوم ایستاد و تیم تهران با یک طلا و یک برنز و یک مقام چهارمی مقام چهارم بخش تیمی را کسب کرد.

نفرات اول تا سوم این مسابقات به مدت یک هفته در شهر سنندج در اردو حضور دارند و در روز آخر اردو یک مسابقه انتخابی درون اردویی برگزار و نفرات برتر به مسابقات جهانی مکزیک و رقابتهای آسیایی هنگ کنگ اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

نتایج جودو قهرمانی کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.