سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو توجه به تولیدات ایرانی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان: با حمایت از کالای ایرانی اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان گفت: حمایت و خرید کالای ایرانی یکی از ابعاد مهم درباره جهاد اقتصادی محسوب می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی رابطه مستقیم با افزایش کار و تولید دارد افزود: اقتصاد مقاومتی محقق نخواهد شد مگر اینکه مردم، مسئولین و کارفرمایان دلسوزانه پای کار و تولید ایرانی بایستند.

نماینده ولی فقیه در استان به مذاکرات برجام اشاره کرد و افزود: فصل‌الخطاب ما در خصوص این مذاکرات، فرمایشات مقام معظم رهبری است، به طوری که ایشان همواره بر اصل دروغ‌گو بودن آمریکایی‌ها در اصل توافقات تذکراتی داده بودند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: در صورت خارج شدن آمریکا از برجام، بهترین فرصت برای ملت ایران در راستای توجه به اقتصاد مقاومتی و توان داخلی فراهم خواهد شد.

خطیب جمعه زنجان با تبریک روز کار و روز معلم به مناسبت‌های پیش رو اشاره کرد و افزود: از مناسبت‌های پیش رو می‌توان به ۱۷ شعبان زادروز مفاخر شیعه، آیت‌الله شیخ صدوق اشاره کرد که در طول حیاتش ۳۰۰ جلد کتاب را گردآورده است.

 

انتهای پیام/ع

حمایت از کالای ایرانی مهمترین مصداق اقتصاد مقاومتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.