سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی: برخی نمی‌خواهند فارابی در چشم پزشکی نقش‌آفرین باشد

وزیر بهداشت گفت: برخی افراد نمی‌خواهند که فارابی به شایستگی دست یابد و در چشم پزشکی، نقش آفرین باشد که باید مراقبت این موضوع بود.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت، در بیست وچهارمین سمینار سالیانه فارابی، تازه‌های چشم پزشکی، ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری بیست و چهارمین دوره از این سمینار گفت: آنچه به ارتقای دانش و مهارت چشم پزشکی در بیمارستان فارابی کمک می‌کند، علاقه مندی، تعصب، آموختن و آموزش دادن است.

وی ادامه داد: اگر بخواهید در تراز نیاکان و بزرگان بیمارستان فارابی حرکت کنید، باید همدلی داشته باشید و از رقابت‌های بیجا و آزار دهنده پرهیز کنید؛ مهم است که رقابت علمی داشته باشید و در راستای عالم شدن حرکت کنید.

هاشمی اضافه کرد: برخی افراد نمی‌خواهند که فارابی به شایستگی دست یابد و در علوم پزشکی و چشم پزشکی، نقش آفرین باشد بنابراین باید مراقبت کنید.

وزیر بهداشت با اشاره به ضرورت حفظ احترام اساتید گفت: اساتید در کلاس و اتاق عمل آموزش‌های مهمی به دانشجویان و پزشکان می‌دهند و اگر می‌خواهید که مورد احترام باشید تا می‌توانید به ویژه به اساتید، والدین و دیگران احترام بگذارید.

هاشمی  یادآور شد: فردوسی قرن‌ها پیش شعر «توانا بود هر که دانا بود» را سروده است و امروز در قرن بیست و یکم، کسی تواناست که عالم خداترس باشد چراکه پول، زور، مقام و منصب نمی‌تواند نمادی از توانایی باشد.

انتهای پیام/

بیمارستان فارابی باید در علوم پزشکی نقش آفرین باشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.