سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم مدیریت جهادی برای ساماندهی یادمان شهدای گمنام پلدختر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: میراث فرهنگی تنها متولی ساخت یادمان شهدا گمنام نیست بلکه ساماندهی آن نیازمند مدیریت جهادی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد محمودوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر اظهار داشت: یادمان شهدای گمنام تنها با تکیه‌بر ۲ اصل تعامل و همکاری مردم و مسئولان و با مدیریت جهادی تکمیل می‌شود.

وی افزود: با منتظر ماندن اعتبار، طرح مطالعاتی و نامه‌نگاری بین مسئولان کار پیش نمی‌رود بلکه تمام دستگاه‌های شهرستان متصدی تکمیل یادمان شهدای گمنام هستند و باید تلاش شود با تعامل و هماهنگی و با کمک دستگاه‌های متولی تا اواسط امسال این یادمان تکمیل شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: شهدا نمونه‌ای از افتخار و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که برای حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب از جان خود گذشتند و شهدای گمنام در این راه اوج مظلومیت به شهادت رسیدند که به گردن همه ما حق دارند.

محمودوند عنوان کرد:مسئولان در قبال تکریم خانواده شهدا وظایفی دارند و لازم است در رسیدگی به آن کوتاهی نکنند و در استخدامی‌ها فرزندان شهدا را مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/م

ساماندهی یادمان شهدای گمنام پلدختر نیازمند مدیریت جهادی است

برچسب ها: شهدا ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.