سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نبی پور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رکود بازار تخم مرغ در آستانه ماه رمضان/ قیمت به کیلویی ۶۴۰۰ تومان رسید

یک مقام مسئول گفت: با توجه به کاهش تقاضا در ایام ماه رمضان، پیش بینی می شود که بازار تخم مرغ با رکود و کاهش قیمت روبرو شود.

ناصر نبی پور، رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباه نوسان اخیر نرخ تخم مرغ در بازار اظهار کرد: در روزهای اخیر قیمت تخم مرغ تحت نوسان شدید نرخ نهاده های دامی دستخوش تغییر و تحولاتی در بازار قرار گرفت.

وی افزود: هم اکنون هر کیلو تخم مرغ با نرخ 6 هزار و 400، معادل شانه ای 12 هزار و دانه ای 400 تا 410 تومان درب مرغداری عرضه می شود.

نبی پور از افزایش 50 درصدی نرخ نهاده های دامی نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد و گفت: با تک نرخی شدن قیمت ارز، نرخ نهاده های دامی به شدت بالا رفت که اگر این روال در بازار ادامه یابد، مطمئنا صنعت مرغداری نابود می شود.

به گفته وی؛ با توجه به کاهش تقاضا در ایام ماه رمضان، پیش بینی می شود که بازار تخم مرغ با رکود و کاهش قیمت روبرو شود.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار با انتقاد از توزیع قطره چکانی کنجاله سویا به مرغداران تصریح کرد: با وجود تعداد بالای مرغداری در استان تهران، روزانه 150 تن کنجاله سویا میان مرغداران توزیع می شود، در حالیکه این میزان تنها جوابگوی مصرف یک ساعت واحدهای مرغداری است.

انتهای پیام/

افزایش 50 درصدی نرخ نهاده های دامی در یکسال اخیر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.