سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شروع مشکلات تیم تازه لیگ برتری شده نفت مسجدسلیمان

مدیر منابع انسانی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: به جهت وجود منع قانونی، این شرکت دیگر قادر به تأمین هزینه‌ها و حمایت‌های مالی از تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  مهران نصیریان دوست، مدیر منابع انسانی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان بیان داشت:  به منظور رفع دغدغه های مالی، طبق قرارداد مبالغ دستمزد و پاداش های اعضا و ارکان تیم  فوتبال نفت مسجدسلیمان پرداخت شد که این خوش‌عهدی در میان تیم های لیگ دسته یک و لیگ برتر بی‌نظیر و کم سابقه است.

وی افزود: چنین رویه‌ای موجب شد حرکت روبه رشدی که تیم در ابتدای فصل آغاز کرده بود تا انتها ادامه یابد و در ۳۰ هفته از ۳۴ هفته لیگ شاهد صدرنشینی و یکه تازی این تیم باشیم.

نصیریان دوست گفت: به جهت وجود منع قانونی، این شرکت دیگر قادر به تأمین هزینه‌ها و حمایت‌های مالی از این تیم در لیگ برتر نیست و اینک که خواسته به حق ورزش دوستان برای حضور در لیگ برتر محقق شده لازم است تا سایر مدیران و مسئولان شهرستان و استان نسبت به این قضیه حساسیت نشان داده و ورود کنند.

مدیر منابع انسانی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان عنوان کرد: بدون شک فعالیت در لیگ برتر مستلزم ارتقای وضعیت زیرساخت های موجود از قبیل جاده و هتل و ایجاد زیر ساخت های ضروری دیگری همچون فرودگاه و استادیوم جدید و مدرن‌تری مطابق با شأن هواداران این تیم است که امیدوارم با حمایت و همراهی مدیران شهرستان و استان این مسایل هر چه زودتر مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

وی درپایان گفت: با تجاربی که از حضور پیشین در لیگ برتر وجود دارد از همین امروز می‌بایست راهکارهای قانونی و اسپانسرهای مالی مناسب را یافت و نفرات مورد نیاز کادر فنی را جذب کرد تا دوباره مسائل و مشکلاتی که در گذشته وجود داشته شکل نگیرد و بذر بی انگیزگی و نا امیدی در دل شهروندان و بازیکنان کاشته نشود.

انتهای پیام/م

مشکلات نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر زود نمایان شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.