سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترمیم تونل پیامبر اعظم در مسیر ایلام - ایوان - کرمانشاه

مدیر کل پایانه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: ترمیم تونل پیامبر اعظم در مسیر ایلام - ایوان - کرمانشاه تا 2 هفته دیگر طول می‌کشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;نورالله دلخواه بیان کرد: در سحرگاه بیست و نهم فروردین ماه تونل ایوان بر اثر وجود یک گسل دچار ریزش شده است.

مدیر کل پایانه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای ایلام اظهارکرد: البته قبل از ریزش و در بازدیدهای میدانی حرکت گسل را به مرکز گزارش داده که در بیست و نهم فروردین حرکت بعدی گسل سبب ریزش تونل پیامبر اعظم شد.

وی ادامه داد: البته منتظر تامین اعتبار برای ترمیم گسل بوده و متاسفانه اعتبار خاصی به این مهم تعلق نگرفت و با رایزنی‌ها تلاش کردیم این اعتبار را جذب کنیم.

دلخواه افزود: به محض ریزش نیز گروه‌های امدادی به منطقه اعزام شده و کار تخلیه تونل انجام گرفت و با توجه به اینکه عملیات اجرایی ترمیم تونل کاری تخصیی است از پیمانکاران مختلف دعوت به عمل آمده که در نهایت با پیمانکار فعلی به توافق رسیدیم.

دلخواه تصریح کرد: با وجود آنکه هنوز قرارداد منعقد نشده کار و عملیات لک‌گیری و ایمن‌سازی تونل آغاز شده و در نهایت تا دو هفته دیگر این مسیر را بازگشایی می‌کنیم.

انتهای پیام/ د

اتمام ترمیم تونل ایلام_ایوان_ کرمانشاه تا دو هفته دیگر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.