سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آرشاوین از فوتبال خداحافظی می کند

آندری آرشاوین، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال روسیه و بازیکن تیم «غیرت» قزاقستان اعلام کرد به زودی با دنیای فوتبال خداحافظی می کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آندری آرشاوین بازیکن 36 ساله غیرت در مصاحبه با تلویزیون قزاقستان در پاسخ به این پرسش چند وقت دیگر قادر خواهد بود در سطح حرفه ای بازی کند،گفت: "من فکر می کنم که پایان کارم نزدیک است، بازنشستگی نزدیک است."
"البته، از این که مجبورم بازنشسته شوم می ترسم. این لحظه بسیار دشواری در زندگی بازیکن فوتبال است، چرا که زندگی باید به طور کامل تغییر کند، و شما از قبل نمی دانید چگونه و چه اتفاقی خواهد افتاد."

آرشاوین افزود فوتبال مشغله اصلی زندگی اش است و دوست دارد در این ورزش بماند.
او در جواب این سوال که در چه ظرفیتی قصد ادامه فعالیت دارد، پاسخ داد: " بستگی دارد که زندگی چگونه شکل بگیرد."

از سال 2016، کاپیتان سابق تیم ملی  روسیه به "غیرت" پیوسته و با این تیم دو بار عنوان نایب قهرمانی قزاقستان را به دست آورده است. پیشتر، آرشاوین برای "زنیت" سنت پترزبورگ، "آرسنال" لندن و کراسنودار بازی کرده بود.
در "زینت" آرشاوین قهرمان سه دوره لیگ برتر روسیه شد، دو بار به عنوان نایب قهرمانی لیگ دست یافت ، یک بار قهرمان جام حذفی و یک بار هم  فاتح  سوپر جام روسیه شد.

از سال 2002 تا 2012، بیش از 70 مسابقه برای تیم ملی روسیه انجام داد و  سال 2008 مدال برنز مسابقات قهرمانی اروپا را به دست آورد.
انتهای پیام/


آرشاوین کفش ها را می آویزد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.