سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر ورزش در بوشهر:

تیم ملی در جام جهانی فوتبال از حیثیت ایران دفاع می‌کند

وزیر ورزش با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی روسیه گفت: هر چند تیم ملی فوتبال ایران در گروه دشواری قرار دارد، ولی با عزم و اراده از حیثیت ورزشی کشور دفاع می‌کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  مسعود سلطانی‌فر ظهر امروز در آیین افتتاح خوابگاه ورزشکاران خلیج فارس گناوه با تبریک سالروز میلاد منجی عالم بشریت و با بیان اینکه باید برای ورود به ضیافت‌الله آماده شویم اظهار داشت: ماه شعبان با داشتن فضیلت‌های مهم باید از آن برای ورود به ماه مبارک رمضان حداکثر استفاده شود.

وی، با قدردانی از مسئولان استان و نمایندگان مردم در مجلس در تحقق اهداف مورد نظر جوانان و نوجوانان افزود:در این سفر خوشبختانه ضمن افتتاح  پروژه‌های مهم ورزشی برخی طرح‌ها مورد بررسی قرار گرفت که نشان می‌دهد بخش ورزشی استان بوشهر فعال و پویا است.

وزیر ورزش و جوانان از وجود استعدادهای مهم ورزشی در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر حضور قهرمانان ورزشی استان بوشهر در میدان‌های مختلف، این استان دارای ورزشکاران توانمندی دیگر است که باید استعدادیابی و معرفی شوند.

سلطانی‌فر با بیان اینکه استان بوشهر در بخش ورزشی دارای یک ظرفیت گسترده‌ای است خاطر نشان کرد: وجود تک ستاره‌های ورزشی استان بوشهر در رقابت‌های ملی و بین‌المللی نشانه‌ای از حضور بیشتر ورزشکاران قهرمان در رشته‌های مختلف است که اگر زیرساخت‌ها فراهم شود این استعدادها شناسایی و در آینده خبرساز و افتخار آفرین می‌شوند.

وی، با اشاره به افتتاح دو خوابگاه ورزشی در برازجان و گناوه بیان کرد: این دو خوابگاه که بسیار زیبا باامکانات لازم ساخته شده در ایران نمونه است که می‌تواند میزبانی  مسابقات مختلف ورزشی داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه آینده استان بوشهر با توجه به توسعه سخت‌افزارهای ورزشی روشن و درخشان است خاطر نشان کرد: مدیران استانی و شهرستانی  بوشهر با توجه به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان، باید روی بخش استعدادیابی بیشتر تلاش کنند.

سلطانی‌فر از موفقیت ورزش کشور در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: در سال گذشته در رویدادهای ورزشی کشور به موفقیت‌های مهمی دست یافت و کارنامه خوبی از خود به جای گذاشت.

وی صعود مقتدرانه تیم فوتبال ملی ایران به جام جهانی روسیه را یکی از افتخارات دانست و افزود: این تیم با عزت و بدون حرف و بحث در مدت دو هفته مانده به پایان بازی‌ها به جام جهانی روسیه صعود کرد که سبب افتخار ورزش کشور شد.

وزیر ورزش و جوانان از قرار گرفتن تیم ملی فوتبال ایران در گروه دشوار مسابقات جام جهانی خبر داد و تاکید کرد: هر چند تیم ملی فوتبال ایران در گروه دشواری قرار دارد ولی جوانان با عزم و اراده ویژه‌ای در مسابقات جام جهانی  فوتبال از حیثت ورزشی کشور دفاع می‌کنند.

انتها ی پیام/س

سفر وزیر ورزش به بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.