سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باقری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

نگهداری از 1500 معتاد متجاهر در مرکز اخوان

مدیرکل بهزیستی استان تهران از نگهداری یک هزار و 500 معتاد متجاهر در مرکز اخوان خبر داد و گفت: اعتبار مورد نیاز این مرکز توسط دولت تامین شده است.

اصغر باقری مدیرکل بهزیستی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: مرکز نگهداری از معتادان متجاهر«اخوان» اواخر سال 95 با حمایت دولت تجهیز و راه اندازی شد.

وی در ادامه تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای آغاز به کار مرکز اخوان توسط ستاد مبارزه با موادمخدر و همچنین با حمایت وزارت کشور تامین شد.

مدیرکل بهزیستی استان تهران یادآور شد: مرکز نگهداری از معتادان متجاهر اخوان، مختص پذیرش و نگهداری مردان معتاد متجاهر است و در حال حاضر یک هزار و 500 مددجو در این مرکز حضور دارند.

ارائه خدمات مورد نیاز به معتادان متجاهر

باقری در ادامه تاکید کرد: از جمله وجه تمایز مرکز اخوان با سایر مراکز نگهداری از معتادان متجاهر می‌توان به تفاوت آن از لحاظ فیزیک ساختمان، تجهیزات و همچنین به لحاظ نیروی انسانی که خدمات مورد نیاز را به معتادان متجاهر ارائه می‌دهند، اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور این است که معتادان پذیرش شده در مراکز نگهداری از معتادان متجاهر را در این مراکز تحت فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای قرار دهد تا این افراد پس از ترخیص و برای ادامه زندگی و ثبات پاکی خود توانمند شوند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران در ادامه تصریح کرد: پس از فراگیری مهارت‌های مورد نیاز از طریق مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در مراکز نگهداری از معتادان متجاهر، این افراد در صورت نیاز در بازار کار جذب می‌شوند.

باقری اضافه کرد: معتادان متجاهر در سایر مراکز نگهداری که تحت پوشش مراکز بهزیستی هستند، خدمات مراقبتی شامل خدمات مددکاری، روانشناسی و درمانی مورد نیاز خود را با حضور کادری متخصص دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

مهارت آموزی معتادان وظیفه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است

برچسب ها: بهزیستی ، اعتیاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
بندری
۰۰:۱۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
اول باید خودتو بزنن ببینی خوبه مرد حسابی این بیچاره ها دیگه جون شلاق را ندارند اگه کمک نمی کنی دیگه‌ .............
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
مجازات شلاقشون يادتون نره والا اونجا رو ميكنن پاتوقشون و محل خوردن و خوابيدن