سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات جوان تهرانی در دریای بابلسر

یک جوان تهرانی امروز از غرق شدن در دریای بابلسر نجات یافت.

نقی کریمیان رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز دختر جوان ف. – م. اهل تهران در دریای بابلسر در حال غرق شدن بود که با کمک ناجیان داوطلب غریق مستقر در ساحل نجات یافت.

وی افزود: این غریق ۲۶ ساله پس از دریافت کمک‌های اولیه درمانی با کمک تیم اورژانس بابلسر به بیمارستان شفای این شهر منتقل شد.

کریمیان از بکارگیری بیش از ۱۸۰ ناجی غریق داوطلب از سه روز گذشته در سواحل استان خبر داد و گفت: در تعطیلات نوروز امسال ۶ نفر در سواحل بابلسر، محمودآباد، نور و نوشهر از خطر غرق شدن نجات یافتند که از این تعداد دو نفر به بیمارستان اعزام شدند.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران افزود: در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای بازگشایی طرح‌های دریا ابتدای خرداد ماه امسال و تدارک برای کلاس‌های بازآموزی ناجیان غریق هستیم.

وی با بیان اینکه با گرم شدن هوا شاهد حضور مسافران در در دریای مازندران هستیم، افزود: توصیه می‌شود افرادی که با فنون شنا آشنا نیستند بیشتر مراقب باشند و در منطقه ممنوعه شنا نکنند.

وی گفت: در این ایام و با گرم شدن هوا شاهد شنای افراد در رودخانه‌های استان هستیم که لازم است از این کار به شدت پرهیز کنند، چراکه بسیاری افراد در رودخانه‌های غرق شدند که هنوز اثری از پیکر آنان نیست.

انتهای پیام/ آ.

نجات جان یک نفر از خطر غرق شدن در دریا

برچسب ها: حادثه ، ناجی غریق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.