سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس پلیس راه مازندران:

ترافیک دربرخی از جاده های مازندران / جاده چالوس عصر جمعه یکطرفه می شود

رییس پلیس راه مازندران از ترافیک نیمه سنگین و سنگین در جاده‌های هراز و چالوس و یکطرفه شدن جاده چالوس از عصر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت خبر داد.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: ترافیک هم اکنون در جاده چالوس محدوده مکارود تا مرزن آباد از جنوب به شمال نیمه سنگین گزارش شده است.

وی افزود: ترافیک هم اکنون در جاده هراز از محدوده گزنگ تا تونل وانا از جنوب به سمت شمال پرحجم و سنگین است.

سرهنگ قدمی: ترافیک در جاده‌های سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان گزارش شده است.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه از لحاظ شرایط آب و هوایی سطح جاده‌ها خشک و آسمان صاف تا نیمه ابری است، افزود: هم اکنون آمد وشد کامیون در جاده هراز و تریلی در جاده چالوس تا ساعت ۲۴ امشب ممنوع است.

جاده چالوس و هراز جمعه یکطرفه می‌شود

وی گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به سمت یک طرفه است.

سرهنگ قدمی افزود: آمد وشد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن یک طرفه است.

تردد ۸۳۲ وسیله نقلیه هر ساعت در جاده‌های مازندران ثبت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  احمد آفرین محمدزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: سامانه‌های تردد شمار جاده‌های مازندران، بیش از ۴.۵ میلیون تردد را فرودین ماه امسال در جاده‌های استان ثبت کردند که ۱۵ درصد بیشتر از فروردین ۹۶ بود.

وی گفت: این تردد‌ها در ۳۰ محور ارتباطی مازندران ثبت شد که جاده ساری - قائمشهر پر ترددترین جاده استان بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: ۴۹ درصد تردد‌های استان در محور‌های چالوس، هراز وسوادکوه، ۲۷ درصد در ورودی غربی استان و محور چابکسر- رامسر، ۲۲ درصد در وردوی شرقی و محور گلوگاه بهشهر و ۲.۵ درصد در محور کیاسر بود.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.