سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با مخترعین ایرانی؛

مشاور مدرن خوش تیپی در گوشی همراه

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی و راه‌اندازی سایتی شده است که در آن می‌توانید لباس‌هایی زیبا بخرید و از رازهای خوش پوشی باخبر شوید.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زد.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی این فناوری و طرح‌ها بپردازد.

امروزه به دلیل مشغله‌های کاری و همچنین ترافیک و شلوغی خیابان‌ها افراد وقت نمی‌کنند که زمانی را به خود اختصاص دهند و به خرید لباس و پوشاک بروند اما با گسترش اینترنت و فضای مجازی این مشکلات برطرف شده است واستارت‌آپ‌ها توانسته‌اند سایت‌هایی را طراحی کنند که بوسیله آن هرچه میخواهید را خریداری کنید.

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی و راه‌اندازی سایتی شده است که در آن می‌توانید لباس‌های مد روز را خریداری کنید.

تفاوت این سایت با دیگر سایت های فعال در این حوزه این است که می‌توانید در رابطه با چگونگی خوش تیپ به نظر آمدن و نکات مهم در مورد  خوش پوش بودن دست بیابید برای مثال این سایت به شما می‌گوید که چگونه می‌توانید قد بلندتر به نظر برسید و یا چگونه باید از دستمال جیبی استفاده کنید، همچنین با وارد کردن سایز خود در این سایت می‌توانید نوع استایل خود را تشخیص دهید.

این سایت لباس‌ها را در دسته‌های مختلف مانند لباس مردانه، زنانه، بچگانه قرار داده است و دسته بندی‌های دیگر از جمله زیبایی و سلامت، لوازم خانه نیز دارد.

خرید از این سایت بسیار راحت است و از طریق همه درگاه‌های تجاری می‌توانید مراحل خریدتان را تکمیل کنید.

اگر به دنبال خرید کالایی با کیفیت هستید این سایت به شما تضمین می‌کند که تمامی کالاها کیفیت بسیار بالایی دارد، همچنین در صورت ناراضی بودن از اجناس می‌توانید 7 روز پس از خرید کالا آن را پس دهید.

در راستای حمایت‌های تشویقی، سفارشاتی که بیش از 100 هزار تومان باشد در تهران به صورت رایگان به مشتری تحویل داده می‌شود و در شهرستان‌ها با خرید بالای 200 هزار تومان می‌توانید کالای خود را به صورت رایگان دریافت کنید.

انتهای پیام /

ایجاد خدمات رفاهی بوسیله استارت‌آپ‌ها

برچسب ها: استارت‌آپ ، پیشرفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
مهدي
۱۶:۰۰ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
نام نرم افزار مورد نظر چيه؟؟؟؟
جلال
۱۲:۲۰ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
ممنونم
رضا
۱۱:۰۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
اسم استارتاپي كه معرفي كرديد چيه؟