سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوانان سرمایه‌های ایران برای پیشرفت هستند

معاون سیاسی استاندار خوزستان گفت: ایران ظرفیت بزرگی به نام نیروی انسانی دارد که در منطقه بی نظیر و مهم ترین شاخص برای آینده روشن تر و آبادتر نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی حسین حسین زاده، معاون سیاسی استاندار خوزستان بیان داشت: ظرفیت هایی در کشور وجود دارد که زمینه های امیدبخشی را برای آینده بهتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم می کند و جوانان باید بدانند که برای توسعه و پیشرفت یک کشور علاوه بر امکانات و سرمایه های مادی، نیازمند سرمایه های دیگری هم هستیم.

وی با اشاره به برنامه های اداره ورزش جوانان استان تصریح کرد: با برنامه هایی که اداره کل ورزش و جوانان در خوزستان آغاز کرده امیدواریم بیشتر از گذشته شاهد رونق ورزش در بخش نرم افزاری و سخت افزاری به خصوص در مناطق کم برخوردار باشیم.

حسین زاده افزود: تجربه و دانش امروز جوامع بشری در زمینه پیشرفت و توسعه حداقل در 3 دهه اخیر نشان دهنده این است که علاوه بر سرمایه های مادی و امکانات، نیاز به سرمایه انسانی هم داریم.

معاون سیاسی استاندار خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه ایران اسلامی ظرفیت بزرگی به نام نیروی انسانی دارد که در منطقه بی نظیر است. این سرمایه انسانی بزرگ ترین و مهم ترین شاخص برای آینده روشن تر و آبادتر نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حسین زاده در پایان گفت: سرمایه های انسانی به ویژه جوانان هستند که می توانند سایر سرمایه ها و داشته های کشور را بارور کنند.

انتهای پیام/م

جوانان سرمایه های انسانی ایران برای پیشرفت هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.